  • Data: 2009-02-26 14:59:22
    Temat: Re: Dalsze pomiary
    Od: Howk <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobra, ostatnia moja wypowiedź w tym wątku, bo to chyba bezcelowe, z
    fanatyzmem się nie dyskutuje.

    Po pierwsze z przeprowadzonych testów na optyczne i ich założeń <20%
    wszystkie trzy aparaty (40d, 450d i 50d) są idealne (mieszczą się w
    zakresie błędu).

    Do 5% wg mnie odchyłka jest nieodczuwalna i tu najgorszy jest 50d a
    najlepszy 450d.

    Nie wiem o jakich to błędach pomiaru mówisz przy 5% ale niedawno
    upierałeś się, że to za dużo i trzeba badać poniżej 1% :)))

    Ja do żadnych wyników nie doszedłem, bo żadnych testów nie robiłem.
    Zamieniłem jedynie słupki na procenty, bo to wygodniejsze do
    zrozumienia dla przeciętnego usera. Rozumiem niewygodne to dla Ciebie
    (was ;)

    Jeżeli optyczni twierdzą, że 50d jest porównywalne z d3 to ok, wolno
    im, ale to porónanie już nie jest tym samym obiektywem jak w przypadku
    puszek canona. W canonie porównywane są body a w innych przypadkach
    body+obiektyw.

    Jak uważasz, że 50d jest najlepszą lustrzanką to ok, ale po co tyle
    stresu, nie wszyscy chyba muszą być wyznawcą Twojego aparatu.