  • Data: 2009-02-26 14:42:37
    Temat: Re: Dalsze pomiary
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Feb., 15:33, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > W biurach rachunkowych, które zawodowo odwiedzam w celach zarobkowych
    > takie różne wykresy i tabelki trzyma się kilka lat jak świętość, po czym
    > komisyjnie pali albo tnie na plasterki.
    > I to jest dobre rozwiązanie dla niektórych wykresów. Zwłaszcza po
    > przeczytaniu wątku ''Jeszcze jedno porownanie af'' :)
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /zegar, który stoi, przynajmniej jest dokładny dwa razy dziennie/

    i oczywiscie z faktu , ze w biurach rachunkowych pala takie tabelki
    wynika ze 450 D niejakiego J M ostrzy idealnie.

    Jestem bardzi roszczarowany poziomem do jakiego sprowadzasz dyskusje.
    Jesli to jest prawada ze prowadztisz kursy fotografii to uzylbys
    jakiegos argumnetu merytorycznego.

    ach prawo skarbowe wymaga aby biura rachunkowe przechowywaly
    dokumnetacje przez 5 lat do konca roku kalendarzowego - po czym mozna
    usuwac.