eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingDalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki › Re: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
  • Data: 2011-06-12 08:19:53
    Temat: Re: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-10 23:47, A.L. pisze:
    > Donosi gazeta Rzeczpospolita:
    >
    > http://www.rp.pl/artykul/4,671596_Nauczyciele_inform
    atyki_moga_stracic_etaty.html

    Środowisko nauczycielskie na pewne schematy lobbowania. Np szeregowi
    nauczyciele w terenie potrafią jak lwy walczyć w obronie cieplutkich
    posad przyklejonych do ministerstwa w postaci Ośrodków, para-kuratoriów
    itd reliktów dawnego państwa 'centralizmu demokratycznego'.
    Emocje "dołów" są bardzo dobre do lobbowania za ich ciepłymi
    stołeczkami, więc trzeba je wywołać. Ten ma kolege dziennikarza, tamten
    może przekazać 'w dół' (tak!, zdecydowanie patrzą pionowo)

    Dałeś kolego tytuł który mi sie skojarzył z nieco kombatanckim 'o dalszy
    i wszechstronny rozwój', sztandarowym hasłem powoli tonącego komunizmu
    1.0. Stawiam 2/3 szans że świadomie nawiązałeś.