eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingDalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki › Re: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
  • Data: 2011-06-13 11:39:50
    Temat: Re: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-13 12:58, Stachu 'Dozzie' K. pisze:
    > On 2011-06-13, Artur Muszyński<a...@u...wytnijto.com.pl> wrote:
    [...]
    > I to chyba akurat jest dobra kolejność. Dziecku, które nie ma jeszcze
    > dobrze wykształconego aparatu do przyswajania i przetwarzania pojęć
    > abstrakcyjnych, łatwiej zrozumieć ideę groszy niż ułamków dziesiętnych.

    I nawet jeśli się okaże, że to dziecko ma problem z pojęciami
    abstrakcyjnymi, to przynajmniej pieniądze przeliczy. Z tym spotka się
    w życiu częściej, niż z ułamkami dziesiętnymi jako takimi.

    Kiedy ostatnio (o ile w ogóle), w celach innych niż rozwiązanie zadania
    matematycznego, użyliście twierdzenia Talesa?

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net