  • Data: 2015-06-10 22:23:13
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-10 o 21:56, Konfabulator pisze:
    > Ten Twój procent zapełnienia to taki trochę pic na wodę. Jak rżniesz to dużo
    brzydkich spalin leci przez filtr, więc może pokazywać takie cuda, jak jedziesz
    spokojnie to ilość syfu mniejsza. Co by oznaczało, że masz dane jakiegoś czujnika
    ciśnieniowego, a nie zapełnienia albo jakąś kombinację zapełnienia, ciśnienia,
    temperatury i czasu.

    > Jak dla mnie to nadal był problem z softem ECU i jak się skalibruje, a filtr jest
    czysty, to problem zniknie. Kalibracja trochę trwa. Może skocz w trasę dłuższą na
    autostradę, tempomacik i pareset km?

    To już znowu zaczyna się telenowela.

    Właśnie wróciłem z trasy ponad 200km. Przed wyjazdem filtr się wypalał i
    wypalił się do poziomu ok 50%. W czasie jazdy skakał do 70, 80 potem 60,
    raz 96, potem 76. Przejechałem 190 km, wysiadłem pod sklepem zrobiłem
    zakupy, wsiadam po 10 minutach i po 30 sek. od odpalenia auta słyszę
    wiatraki... wypala się, dpf info pokazuje 80%. Tym razem książkowo, bo
    zjechałem od razu na trasę i 2500 obrotów, 70 km/h, tempomat. 60%, 45%,
    4% pomyślałem, że rzeczywiście może teraz się wypali jak trzeba po czym
    z 4% wskoczyło od razu na 52% za chwilę 56 i jak podjechałem teraz pod
    dom to ostatni odczyt 52.

    No jest jakaś niby poprawa, bo już nie 50 km a 200, ale w dalszym ciągu
    zachowuje się w analogiczny sposób jak wcześniej czyli wypala się do
    praktycznie zera i po chwili już w połowie pełen.

    Także jestem w punkcie wyjścia i nie mam już pomysłów.

    Temat można zamknąć :) Ja mam już dosyć. Chyba jednak zostaje piła...