-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Qlfon <r...@l...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DK17
Date: Fri, 26 Aug 2011 11:03:47 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 23
Message-ID: <j37nje$s0q$1@mx1.internetia.pl>
References: <5...@n...onet.pl>
Reply-To: r...@l...pl
NNTP-Posting-Host: 213.146.53.157
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1314349486 28698 213.146.53.157 (26 Aug 2011 09:04:46 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Aug 2011 09:04:46 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <5...@n...onet.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394197
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-26 10:07, Marcin pisze:
> Witam,
> Mam pytanko o DK17. Jak się jeździ tą trasą i czy nie lepiej wybrać
> wojewódzkich dróg alternatywnych? Chodzi nie tylko o odcinek Warszawa -
> Lublin, ale również dalej w kierunku przejścia granicznego.
> Pozdrawiam,
>
Od Zakrętu jedziesz płynnie do Kołbieli. Tam w zależności od dnia i pory
możesz postać (różnie czasem 5 czasem 30 minut). Możesz objechać to
skręcając na miejscowość Jatne i tu dwie wersje: albo dojeżdżasz tuż
przed rondem albo przecinasz DK50 i wyjeżdżasz za rondem. Pierwsza opcja
nie zawsze jest bezproblemowa bo ciężarówki stojące na 17 dobrze
wiedzą że nie wyjeżdżasz ze wsi tylko omijasz korek i czasem nie chcą
Cię wpuścić. Druga opcja jest trochę bardziej zakręcona - jak masz CB to
popytaj kogoś zjeżdżającego z 17 w prawo czy mija korek i czy możesz się
podłączyć. Zwykle nie ma problemu. Później 17 do Ryk to luzik. W Rykach
jakiś remont jest więc można postać. Od Ryk do Kurowa znowu luz. A od
Kurowa bez względu na porę sznur samochodów do samego Lublina. Prędkości
60-70 i wyprzedzanie generalnie niczego nie zmienia:(
Co do wylotu na Zamość to już kolega Ci powiedział - jest ciężko.
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050
Następne wpisy z tego wątku
- 26.08.11 21:57 w...@p...onet.pl
- 27.08.11 00:16 Qlfon
- 27.08.11 11:54 jerzu
- 28.08.11 17:09 qnick
- 28.08.11 20:09 Qlfon
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=