  • Data: 2011-08-27 00:16:47
    Temat: Re: DK17
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-26 21:57, w...@p...onet.pl pisze:
    > Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Z Lublina pojadę na Biłgoraj. Zastanawiam się
    > jeszcze, czy do Lublina nie wybrać czasem drogi 801 przez Dęblin. Czy ktoś
    > tamtędy jechał i czy warto? Mogę również wjechać do Kołbieli DK 50 od strony
    > Góry Kalwarii, tylko nie wiem czy warto jechać z tymi wszystkimi tirami.

    Heh, Dęblin to moje rodzinne miasto:)
    OK, 801, tzw Nadwiślanka kilka lat temu była dobrą alternatywą dla 17
    ale jakoś o niej zapomniano i jakoś nawierzchnię w niektórych jej
    częściach woła o pomstę do nieba. Jeśli masz samochód odporny na takie
    przygody to czasowo możne wyjść nieźle. Nie wiem z jakiej części W-awy
    wyjeżdżasz ale wybierając Nadwiślankę w Górze Kalwarii przejedziesz
    most, za mostem na rondzie w prawo i do Puław możesz dolecieć tamtędy.
    Nadwiślanka ma ten plus że policji na niej nie widziałem chyba nigdy.
    Fotoradar tez jakoś mi się nie przypomina. Z Puław na Kurów jest luz,
    potem Kurów-Lublin jak pisałem a na Biłgoraj powinno być OK. To nie jest
    jakoś strasznie uczęszczana droga.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050