  • Data: 2011-08-28 20:09:48
    Temat: Re: DK17
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-28 17:09, qnick pisze:

    > A jak już Nadwiślanką przez Dęblin i Puławy to po co się pchać do Kurowa
    > lepiej z Puław na Kazimierz i Nałęczów i potem do Lublina choć w weekend
    > może być ciężko koło Kazimierza.

    Z Puław na Kazimierz przerobili te drogę tak (uspokoili ruch) że jak
    trafisz na puławski autobus podmiejski to Cię krew zaleje bo gada nie
    wyprzedzisz do przynajmniej Parchatki:( Kiedyś lubiłem tak sobie wracać
    od rodziców do Lublina ale od jakiegoś czasu jak nie muszę to tam nie
    zaglądam.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050