  • Data: 2013-05-08 03:20:29
    Temat: Re: DCT
    Od: Edek <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 08 May 2013 01:35:45 +0200 po głębokim namyśle slawek rzekł:

    > Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...

    > Czy ja wyglądam na gimbusa, aby zabiegać o to, by nie być w KF
    > niejakiego A.L.? Albo może, fuj, o lajki jakieś?! lol Szczerze? Mam
    > przekonanie graniczące z pewnością, że każdy osobnik inteligentniejszy
    > (lub wygadany) od A.L. trafia do KF A.L.

    Myślę, że reagując na zestawienie matematyki z eksperymentem
    dostałeś histerycznego poczucia humoru. W moich oczach to Ciebie nie
    dyskwalifikuje, mamy do czynienia z dość powszechną przypadłością
    - wszystko co obce wywołuje histeryczne, jak to określiłeś,
    "bujanie na gałęziach".

    --
    Edke