  • Data: 2013-05-08 20:30:27
    Temat: Re: DCT
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 maja 2013 01:40:35 UTC+2 użytkownik slawek napisał:
    > Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup

    com...

    > Jeżeli A.L. przestał mieć świadomość co zwykle robi, to może nie męczmy
    >
    > chłopaka, tylko - jak kto zna - dajmy mu adres dobrego lekarza?

    takie odsylanie do lekarza to akurat lotne nie
    jest - jest to raczej tepe,

    co do AL to z moich obserwacji wynika ze AL wsadza
    do KF kazdego kto sie znim nie zgadza, o tyle jest
    to troche DZIWNE i jest raczej oczekiwane ze w krotkim
    czasie AL wsadzi do kf wszystkich poza tymi którzy ew nic do niego nie napiszą itp,

    AL jakis tam poziom reprezentuje i mz w zwiazku z
    AL grupa robi sie ew raczej ciutke madrzejsza niz
    glupsza ale klepie tez glupoty (mz o AL dobrze
    swiadczy glownie to ze zbiera dowaly od licznych
    przecietniakow a to zawsze dobrze swiadczy mz o
    pewnej oryginalnosci - posrednio ale zawsze)

    tyle na ten temat (cos mi robota ostatnio znowu slabo idzie)