  • Data: 2013-05-08 20:14:47
    Temat: Re: DCT
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-05-08, Edek <e...@g...com> wrote:
    > Dnia Tue, 07 May 2013 20:33:29 +0200 po głębokim namyśle slawek rzekł:

    com...

    > Może się w tym momencie wygłupię, bo nie jestem matematykiem, ale
    > o ile część materiałów sprawia wrażenie lekkiej zdzierki, to lista
    > rzeczy na wiki wydaje się być sprawdzaniem komputerowym metodą
    > brute force prawdziwości niektórych hipotez. Chyba trzeba się
    > mocno nudzić żeby to ćwiczyć, ale dla laika takiego jak ja
    > wygląda na 'legit'. Mylę się?

    Głównie w kwestii zastosowania metody brute force, czyli przeglądu
    wyczerpującego przestrzeń. Ale twoja intuicja, ZTCW, jest słuszna:
    chodzi o komputerowe weryfikowanie czegoś, czego weryfikacja ręczna
    byłaby bardzo pracochłonna i żmudna, a więc podatna na błędy.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot