  • Data: 2009-02-27 11:01:40
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Arcy-ideału?
    > http://www.fourthirds-user.com/forum/showpost.php?p=
    24830&postcount=10

    Myślałem że Ci się bardziej podoba i rozmawialiśmy o 4/3, a nie APS-C. W
    przypadku tego drugiego różnica nie wynosi 2 działki, ale też jest
    bardzo widoczna.

    > Poza tym:
    > http://dxomark.com/index.php/eng/Image-Quality-Datab
    ase/Compare-cameras/(appareil1)/265|0/(appareil2)/29
    4|0/(onglet)/0/(brand)/Sony/(brand2)/Nikon
    > Porównać SNR i DR.

    A gdzie masz w tym porównaniu różnicę w megapikselach? Jasne jest że im
    ich więcej tym poza szumem masz więcej informacji.

    Patrz na zaskoczenie roku!
    http://tiny.pl/bttp

    D3x gorszy od D90! a te głupki go kupują za tyle! :)
    hyhy

    Może poza słupkami zaczniesz czytać co one przedstawiają. Owszem SNR dla
    12Mpix i dla 24Mpix jest niemal taki sam przy tych samych czułościach,
    ale jak byś tego drugiego umiejętnie zmniejszył to już z pewnością nie
    będzie :D

    > Twoja A900 nie istnieje przy dobrym APS-C. D90 bije ją nawet przy tej samej
    > czułości. Wiesz już gdzie możesz sobie wsadzić podkręcanie ISO?

    Tia, bo słupek jest wyższy :)
    Zrób tosamo dla D3x i zobacz sobie jakie głupoty pleciesz :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \