  • Data: 2009-02-21 09:10:07
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin.STIG.saldat pisze:

    > Wszystko jest kwestia tego, jakie zdjecia glownie robisz. Do reporterki
    > (czytaj: m.in. szybkiego sportu) wole jednak miec 9 fps niz 5, i 12 MB
    > NEFy niz ponad 30. ;) Mi osobiscie taka puszka za dlugo by sie
    > amortyzowala, bo zlecenia do ktorych bylaby potrzebna, trafiaja mi sie
    > max kilka razy w roku (raczej 2-3, niz 8-9). ;) Mimo tego i tak
    > zalatwiam je D3jka i nikt sie nie skarzy. Te 43% roznicy w rozmiarach
    > zdjecia, jeszcze takiego szalu nie robi. Faktyczny, dobrze dostrzegalny
    > przeskok w ilosci detali, pojawia sie przy 40 MPx. ;)

    A jaka to płachta potrzebna by była, żeby zauważyć różnicę między 12 i
    24mpx???
    Nawet jak robić jakieś duże odbitki, to nikt normalny nie podejdzie z
    lupą i pikseli nie będzie szukał.
    Do jakich to zleceń tyle px jest potrzebne? Od Janka już wiem, że jemu
    do fototapet. Komu do czego jeszcze tyle pikseli potrzeba?
    Podniecacie się tymi Mpxami jak przeciętny Kowalski zoomem w swoim
    aparacie, chociaż jednocześnie się śmiejecie, że głównym kryterium
    wyboru aparatu przez przeciętną osobę są Mpxy i zoom :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.