  • Data: 2009-02-21 09:08:35
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin.STIG.saldat pisze:
    > Wszystko jest kwestia tego, jakie zdjecia glownie robisz. Do reporterki
    > (czytaj: m.in. szybkiego sportu) wole jednak miec 9 fps niz 5, i 12 MB
    > NEFy niz ponad 30. ;)

    Wszystko zawsze zależy od tego co robisz i w jaki sposób. U mnie te
    marne 5fps, a mimo tego opcję używam conajwyżej eksperymentalnie i nic
    więcej.

    > Mi osobiscie taka puszka za dlugo by sie
    > amortyzowala, bo zlecenia do ktorych bylaby potrzebna, trafiaja mi sie
    > max kilka razy w roku (raczej 2-3, niz 8-9). ;) Mimo tego i tak
    > zalatwiam je D3jka i nikt sie nie skarzy. Te 43% roznicy w rozmiarach
    > zdjecia, jeszcze takiego szalu nie robi. Faktyczny, dobrze dostrzegalny
    > przeskok w ilosci detali, pojawia sie przy 40 MPx. ;)

    tu też zależy - te 25Mpix w niskich czułościach naprawdę daje fajny
    obraz i z dużą ilością detali i przy dużych wydrukach widać, ale duże to
    sporo ponad 40x60, bo do takich to spokojnie 12Mpix wystarczy :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \