  • 41. Data: 2014-05-14 12:32:12
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Poprosze, bo nie wiem w ktora strone pijesz :-)

    Cały czas próbuje dojść dlaczego tak bardzo okrojono możliwe samochody do
    wyboru.
    Czy była to jakas sprawa korupcyjna (wpiszmy taka długość zeby wiekszosc
    sie nie załapała) czy moze jednak zwykła niekompetencja (wezmy w miare
    przypadkową liczbę nie zastanawiajac sie jak bardzo zawezi to oferte).
    No chyba ze jest jakas przesłanka merytoryczna dlaczego auto nie mogłoby
    być 5 cm krótsze ale tego chyba nikt racjonalnie nie próbuje wytłumaczyc?

    > I kupuje malucha, bo to najtanszy samochod ?

    Ale dlaczego malucha?
    Długośc mozna było dobrać w taki sposób aby łapało sie do przetargu wiele
    porządnych samochodów.

    > Przeciez powyzej wlasnie napisalem co potrzebuje - samochod majacy
    > duzo miejsca z tylu, klima mozliwa do ustawienia przez pasazera z
    > tylu. Bo to auto dla prezesa, nie dla kierowcy :-)
    > I teraz przetarg. zeby wybrac najtanszy :-)

    I chcesz powiedziec ze te warunku zapewnia tylko skoda?
    Ze mercedes bedzie za słaby?

    > No coz, dobrze by bylo ... z drugiej strony prezes zus zarabia cos 20
    > tys co miesiac ... skladka na zus pokryje ta skode ? :-)

    Nie zrozumiałem...
    Ze jego składka ma pokryć? Takie perpetum mobile?

  • 43. Data: 2014-05-14 12:32:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > A ja poniekąd z poniższym.

    > Problem ze zjeba.... prawem dotyczącym polskich przetargów to włąśnie
    > kryterium ceny, jako praktycznie jedyny wyznacznik.
    >
    > Co mi po tym że kupie najtańsze auto, jak będzie miało najwyższe
    > spalanie, jakrótszą najmniej obejmującą gwarancje, a do teego
    > najdroższy serwis.

    Ale przeciez w SIWZ mozna zawrzec wiele innych parametrów:
    - akurat spalanie to ogólnie ciezko okreslic, bo nawet producenci podaja je
    tylko orientacyjnie
    - zasady gwarancji - dlaczego nie?
    - koszty serwisu - dlaczego nie?

    > Choć zgadzam się z Tobą, co do tego że minimalna długość auta, nie
    > powinna być w tym momencie jakimkolwiek kryterium.

    Zwłaszcza taka, która wycina 3/4 konkurencji.
    Ja rozumiem okreslenie długości, bez niej w przetargu mogłaby uczestniczyc
    np. panda.
    Chodzi o mądre jej okreslenie.
    A tutaj było albo głupie albo celowe...

  • 44. Data: 2014-05-14 12:32:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > tak. tak właśnie się robi. Ustala się budżet i wymagania. A potem się
    > patrzy co za to można kupić. A potem ogłasza przetarg.

    I umiesz wytłumaczyc dlaczego wycieto 3/4 konkurencji?

  • 42. Data: 2014-05-14 12:32:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Tylko oczywiscie dyrektorska d* nalezy wozic w
    > klasie E/xecutive.

    :)
    Bo?

    Dupa za mało się nażarła ze trzeba jej auto kupowac?

  • 47. Data: 2014-05-14 12:32:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > to podaj jak długość według Ciebie byłaby OK. A potem zobaczymy co się
    > nie łapie i będziemy wiedzieli kto Ci płaci :)

    Chcesz powiedziec ze nie da sie tego mądrze okreslic?

  • 45. Data: 2014-05-14 12:32:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a dlaczego Tata się nie łapie? a rower?

    Ty tak na serio? Sprowadzasz sprawe do absurdu?

    Załóżmy ze oba sie nie łapią bo nie maja klimatyzacji :)

  • 46. Data: 2014-05-14 12:32:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Jak byś był uprzejmy sprawdzić jakie jest moje stanowisko w tym temacie.

    Ok. Sprawdzam :)

    BTW Ty czy ja popsułem kodowanie?

  • 48. Data: 2014-05-14 12:39:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 14 May 2014 10:32:14 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Ty tak na serio? Sprowadzasz sprawe do absurdu?

    oczywiście. Szukam gdzie jest Twoja granica.

    > Załóżmy ze oba sie nie łapią bo nie maja klimatyzacji :)

    a po co mu klima? a w sumie to może na piechotę biegać.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2014-05-14 12:39:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Chcesz powiedziec ze nie da sie tego mądrze okreslic?

    oczywiście, że nie. Zawsze komuś nie będzie pasować.

  • 50. Data: 2014-05-14 12:40:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 14 May 2014 10:32:13 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > I umiesz wytłumaczyc dlaczego wycieto 3/4 konkurencji?

    miałeś podać jaka granica długości jest dla Ciebei akceptowalna