  • 1. Data: 2014-05-13 15:14:17
    Temat: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    http://obrazkihanuli1950.blox.pl/resource/autadlazus
    .jpg

    "Samochód musi mieć minimum 4.82 m długości".

    Która marka się pod to łapie?

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-05-13 15:19:36
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-05-13 15:14, Marcin N wrote:

    > "Samochód musi mieć minimum 4.82 m długości".
    >
    > Która marka się pod to łapie?

    Przeciez wszedzie trabia ze ZUS "wybral" Superba.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2014-05-13 15:26:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Ghost
    Długość: 5569 mm

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-05-13 15:46:43
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > "Samochód musi mieć minimum 4.82 m długości".
    >
    > Która marka się pod to łapie?

    Bylo o tym w TV, ze to pod Skode zrobione :)

  • 5. Data: 2014-05-13 15:59:22
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-13 15:19, elmer radi radisson wrote:

    > Przeciez wszedzie trabia ze ZUS "wybral" Superba.

    Citroen z C5 przeglal o .... 2 mm na dlugosci :-D

  • 6. Data: 2014-05-13 15:59:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-13 15:46, Czesław Wiśniak pisze:

    > Bylo o tym w TV, ze to pod Skode zrobione :)

    I nikogo nie aresztowali?

    --
    MN

  • 7. Data: 2014-05-13 16:05:49
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-13 15:59, Marcin N wrote:

    > I nikogo nie aresztowali?

    w ZUS'ie?
    zartujesz - musieliby zaczac proces od momentu przebudowy budynkow ZUS
    al'a palace.
    Zabraknie poslow dla wszystkich komisji sledczych w sprawie marnotrastwa
    kasy w ZUS ;)

  • 8. Data: 2014-05-13 18:48:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 May 2014 15:59:59 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    > I nikogo nie aresztowali?

    A za co ? Gdyby dlugosc miala miec dokladnie 4821 to moze I tak, ale
    jak pan/i prezes chce wygodnie jezdzic to trzeba podac minima, bo
    inaczej malucha jej wcisna.

    Pewnie ktos sie do Superba przymierzyl, pasowalo, to zamowienie tak
    napisal. Co mnie nie dziwi, bo to prawdziwie dyrektorskie auto I
    niedrogie (w swojej klasie). Ale jak sie znajdzie tansze I wieksze -
    to wygra.

    Ze tam cytrynie zabraklo 2mm ... jakas granica musiala byc, zawsze
    jakiemus zabraknie. No chyba ze ktos dobrze wie ze cytryna nie ...
    jesli niechec uzasadniona lepiej niz "citroen daje za male lapowki"
    to czemu nie .

    Pozostaje glowna kwestia czy prezes zus w ogole powinien miec
    sluzbowe auto dyrektorskiej klasy.

    --
    J.

  • 9. Data: 2014-05-13 19:00:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    trada.pl...

    > A za co ?

    Za ustawianie przetargu.
    Jego celem nie jest takie ustawienie parametrów, żeby pasowała jedna sztuka,
    tylko żeby był jak największy wybór.

    > Pozostaje glowna kwestia czy prezes zus w ogole powinien miec sluzbowe
    > auto dyrektorskiej klasy.

    Problem w tym, że to nie było dla prezesa, tylko dla jakichś pionków z
    regionów.

  • 10. Data: 2014-05-13 19:05:50
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 13 maja 2014 15:14:17 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > http://obrazkihanuli1950.blox.pl/resource/autadlazus
    .jpg

    > "Samochód musi mieć minimum 4.82 m długości".

> [...]

    Po chuj zusowi samochody osobowe. Pracownicy dojeżdżają do pracy albo swoimi albo
    komunikacją zbiorową albo z buta. Zrozumiał bym jak by chodziło o jakieś
    dostawczaki. Kupę druków trzeba przywieźć, długopisy, sraj taśmę itp.