  • 51. Data: 2014-05-14 13:01:53
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.05.2014 12:32, Budzik pisze:
    /.../
    > I umiesz wytłumaczyc dlaczego wycieto 3/4 konkurencji?

    Ty tak na poważnie?
    Całą sprawa to lobbing tych, co się nie załapali.

  • 52. Data: 2014-05-14 13:02:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.05.2014 10:44, masti pisze:
    /../
    > tak. tak właśnie się robi. Ustala się budżet i wymagania. A potem się
    > patrzy co za to można kupić. A potem ogłasza przetarg.

    No to się wkopałeś. I czemu Tojoty się nie łapią?

  • 53. Data: 2014-05-14 13:10:46
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-05-14 00:00, Budzik pisze:

    > Czyli jednak przestepstwo...

    Nie, to jest sztuka wybrania optymalnego dostawcy w sytuacji, kiedy
    głupie prawo narzuca wybór najtańszego, a za próbę sformułowania
    kryterium innego niż najniższa cena zamawiający może spotkać się
    z prokuratorem.

    T.

  • 56. Data: 2014-05-14 13:17:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > oczywiście, że nie. Zawsze komuś nie będzie pasować.

    Spadłem z krzesła ze smiechu.
    Gdyby problemem było ze komus nie pasuje bo sie tata nie załapała to nikt
    by tego powaznie nie brał.
    Problemem jest to, ze kupuje sie "limuzyne" a warunki przetargu takie ze
    łapia sie 2 popularne z 8-10 które by mogly.

    Innymi słowy ja rozumiem dlaczego nei łapie sie tata. Nie rozumiem,
    dlaczego nie łapie sie mercedes czy toyota.

  • 54. Data: 2014-05-14 13:17:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > miałeś podać jaka granica długości jest dla Ciebei akceptowalna

    Z całym szacunkiem - nie bede przegladał długości wszystkich popularnych
    limuzyn tylko po to zeby udowodnic ci to co kazdy zdrowo rozsadkowo myslacy
    człowiek wie.

    No chyba ze zapłacisz mi tyle ile dostaje ten co pisał ten przetarg.

  • 55. Data: 2014-05-14 13:17:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > oczywiście. Szukam gdzie jest Twoja granica.

    Daj znać co ci wyszło.

    > a po co mu klima? a w sumie to może na piechotę biegać.

    Oczywiście ze moze na piechote.
    Ale jeżeli juz ZUS postanowił kupic limuzyne to raczej trudno kupowac bez
    klimy.
    Problem nie w tym co to auto ma miec, tylko dlaczego tak ustawiono przetarg
    ze prawie nic sie do niego nie łapie.

  • 57. Data: 2014-05-14 13:17:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > miałeś podać jaka granica długości jest dla Ciebei akceptowalna

    Przejrzałem na szybko materiały prasowe.
    Wiec po 3 minutach ananlizy wychodzi mi, ze aby przetarg był wolnorynkowy
    (a nie ustawiony pod konkretna limuzyne) to musiałby to być np. 14 cm
    mniej.
    Załapałaby się toyta, mercedes, volvo czy citroen.
    Konkurencja wieksza, pewnie cena lepsza, brak posądzeń o ustawianie
    przetargu a nie sadze aby dupa prezesa cokolwiek ucierpiała...

  • 58. Data: 2014-05-14 13:19:01
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    wiadomości news:XnsA32D7AFE8A05Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Ale przeciez w SIWZ mozna zawrzec wiele innych parametrów:
    > - akurat spalanie to ogólnie ciezko okreslic, bo nawet producenci podaja
    > je
    > tylko orientacyjnie
    > - zasady gwarancji - dlaczego nie?
    > - koszty serwisu - dlaczego nie?

    a co kogo w tym przypadku gwarancja i koszty serwisu skoro jest to wynajem
    dlugoterminowy w ktory wchodza te rzeczy?
    akurat ofert nie zlozyl zaden dealer a wszystko firmy flotowe

    a poza tym mogli sobie wybrac i zrobic specyfikacje pod drozsze auta niz
    skoda

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 59. Data: 2014-05-14 13:32:49
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    wiadomości news:XnsA32D8711C6CB5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > Konkurencja wieksza, pewnie cena lepsza, brak posądzeń o ustawianie
    > przetargu a nie sadze aby dupa prezesa cokolwiek ucierpiała...

    alez prosze bardzo
    volvo s80:
    Długość 4854 mm Szerokość 1861 mm

    Avensis faktycznie sie nie lapie ale to wg mnie taka sobie limuzyna

    mercedes Klasa E W212 Limuzyna
    Długość 4879 mm Szerokość 1854 mm

    c5 faktycznie brakuje 1mm dlugosci

    audi a8
    Długość 5137 mm Szerokość 1949 mm

    ile jeszcze znalezc pasujacych do wymiarow?

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 60. Data: 2014-05-14 13:37:52
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-05-13 19:05, k...@g...com pisze:
    > Po chuj zusowi samochody osobowe. Pracownicy dojeżdżają do pracy albo
    swoimi albo komunikacją zbiorową albo z buta. Zrozumiał bym jak by
    chodziło
    o jakieś dostawczaki. Kupę druków trzeba przywieźć, długopisy, sraj
    taśmę itp.
    Ty Kogutek masz rację, ale co w pojedynkę zdziałasz? My tu sobie
    popyskujemy i wyjdzie, jak zawsze. Znajomy Niemiec dziwił się, że u nas
    każdy Pan Prezes MUSI mieć auto służbowe, tak samo każda Pani Dyrektor
    itd. podczas gdy u nich taki luksus przysługuje bodajże od wiceministra
    w górę. Przydałby się nam jakiś Mojżesz, żeby przeprowadzić nas przez
    jakieś morze (bo przez miasto wstyd).
    Jacek