    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Date: Wed, 14 May 2014 10:32:12 +0000 (UTC)

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Poprosze, bo nie wiem w ktora strone pijesz :-)

    Cały czas próbuje dojść dlaczego tak bardzo okrojono możliwe samochody do
    wyboru.
    Czy była to jakas sprawa korupcyjna (wpiszmy taka długość zeby wiekszosc
    sie nie załapała) czy moze jednak zwykła niekompetencja (wezmy w miare
    przypadkową liczbę nie zastanawiajac sie jak bardzo zawezi to oferte).
    No chyba ze jest jakas przesłanka merytoryczna dlaczego auto nie mogłoby
    być 5 cm krótsze ale tego chyba nikt racjonalnie nie próbuje wytłumaczyc?

    > I kupuje malucha, bo to najtanszy samochod ?

    Ale dlaczego malucha?
    Długośc mozna było dobrać w taki sposób aby łapało sie do przetargu wiele
    porządnych samochodów.

    > Przeciez powyzej wlasnie napisalem co potrzebuje - samochod majacy
    > duzo miejsca z tylu, klima mozliwa do ustawienia przez pasazera z
    > tylu. Bo to auto dla prezesa, nie dla kierowcy :-)
    > I teraz przetarg. zeby wybrac najtanszy :-)

    I chcesz powiedziec ze te warunku zapewnia tylko skoda?
    Ze mercedes bedzie za słaby?

    > No coz, dobrze by bylo ... z drugiej strony prezes zus zarabia cos 20
    > tys co miesiac ... skladka na zus pokryje ta skode ? :-)

    Nie zrozumiałem...
    Ze jego składka ma pokryć? Takie perpetum mobile?