  • 31. Data: 2014-05-14 01:00:38
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Dlaczego niekompetencja ?

    Mam tłumaczyc od początku?

    > A dlaczego ma byc przetarg na jakas klase ?
    > Interesuje cie auto co ma z tylu 50 cm miejsca na nogi, szerokosc
    > kanapy tylnej minimum 1.40, klima dwustrefowa automatyczna, a
    > zewnetrzna szerokosc z lusterkami nie wiecej niz 1.85, bo taki garaz
    > szeroki - to na takie przetarg oglaszasz :-)

    Nie zgadzam się z takim podejściem.
    Normalny człowiek, liczacy sie z wydatkami robi dokładnie odwrotnie.
    Zaznajamia się z oferta i próbuje wybrac cos co przy jak najmniejszych
    nakładach finansowych da mu to co potrzebuje.
    Tego samego oczekuje od instytucji - kupowania tego co potrzebuja za min,
    cene a nie szastania pieniedzmi na lewo i prawo.

    No chyba ze wytłumaczysz mi w czym miało pomóc to ograniczenie długosci
    ktore spowodowało ze skoda sie załapała ale juz mercedes czy toyota nie...
    Może sa jakies przesłanki o ktorych nie wiem?

  • 32. Data: 2014-05-14 01:37:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Qlfon r...@l...pl ...

    >Musisz sie jeszcze troche doszkolić.
    >Warunki przetargu nie moga dyskwalifikowac nikogo bez waznego powodu.
    >Jakis to wazny powód spowodował, ze skoda superb łapie sie do
    >przetargu a
    >mercedes czy toyota juz nie?

    Jak to sie nie lapie ? Tylko oczywiscie dyrektorska d* nalezy wozic w
    klasie E/xecutive.
    Toyota tez moze byc, tylko to nie wina ZUS ze dobra tojota nazywa sie
    Lexus.

    Opel Insignia chyba moze byc ... zreszta niech ktos znajdzie strone
    przetargu, to zobaczymy co sie zalapalo..

    J.

  • 33. Data: 2014-05-14 01:45:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    .0.0.1...
    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...
    >Mam tłumaczyc od początku?

    Poprosze, bo nie wiem w ktora strone pijesz :-)

> [...]
    >Zaznajamia się z oferta i próbuje wybrac cos co przy jak
    >najmniejszych
    >nakładach finansowych da mu to co potrzebuje.

    I kupuje malucha, bo to najtanszy samochod ?

    Przeciez powyzej wlasnie napisalem co potrzebuje - samochod majacy
    duzo miejsca z tylu, klima mozliwa do ustawienia przez pasazera z
    tylu. Bo to auto dla prezesa, nie dla kierowcy :-)
    I teraz przetarg. zeby wybrac najtanszy :-)

    >Tego samego oczekuje od instytucji - kupowania tego co potrzebuja za
    >min,
    >cene a nie szastania pieniedzmi na lewo i prawo.

    No coz, dobrze by bylo ... z drugiej strony prezes zus zarabia cos 20
    tys co miesiac ... skladka na zus pokryje ta skode ? :-)

    J.

  • 34. Data: 2014-05-14 08:44:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-14 00:06, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > A ze trzeba by kilkadziesiat tys ludzi pogonic do innej
    > roboty..., well, lacze sie z nimi w bolu.

    Jak to powiedział pewien niewysoki władca: "wielu z was zginie, ale jest
    to poświęcenie, na które jestem gotów".

    --
    MN

  • 35. Data: 2014-05-14 09:29:13
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 14 maja 2014 00:00:39 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik k...@g...com ...

    > Co i tak nie oznacza, ze nie mog�by by� tanszy.

    Jak byś był uprzejmy sprawdzić jakie jest moje stanowisko w tym temacie.

  • 36. Data: 2014-05-14 09:50:31
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 14 maja 2014 00:06:32 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
> [...]
    >
    > jest wylacznie centrum obliczeniowo-archiwizacyjne i call-center gdzies
    >
    > w Polsce. Wszystkie sprawy powinny byc zalatwiane przez net, ostatecznie
    >
    > przez tel. A ze trzeba by kilkadziesiat tys ludzi pogonic do innej
    >
    > roboty..., well, lacze sie z nimi w bolu.
    >

    > Pozdroofka,
    >
    > Pawel Chorzempa
    >
    > --
    >
    > "-Tato, po czym pozna� ma�� szkodliwo�� spo�eczn�?
    >
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mro�ek)
    >
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    >
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    ZUS nie jest przymusowy. Wystarczy nie pracować żeby go nie płacić. Taki mamy w
    Polsce model ubezpieczeń emerytalnych. Prawie we wszystkich krajach jest taki model.
    ZUS to nie polski wynalazek. Kiedyś będzie można załatwić wszystko przez net. Teraz
    jest jeszcze za dużo ludzi którzy go nie mają, nie potrafią się w necie poruszać.
    Poza tym zawsze będzie dużo ludzi którzy nie będą korzystali z netu chociażby w
    związku z podeszłym wiekiem. ZUS nie jest dla gimnazjalistów tylko ludzi starych. Jak
    sobie wyobrażasz dwu osobowy oddział ZUSu w Łodzi. Do obsługi klientów mają kilkuset
    metrową halę zastawioną biurkami. Średnio czeka się na swoją kolejkę kilkadziesiąt
    minut. ZUS to bardzo dobre rozwiązanie. Zla jest wysokość składek jakie się płaci.
    Wiesz że płacone przez ludzi składki nie wystarczają żeby wypłacić wszystkie
    emerytury w całości i sporo jeszcze dopłacamy z podatków. Nie podoba Ci się że mają
    na koszty własne na przykład 2% to wybierz takich posłów co zrobią 1%.

  • 37. Data: 2014-05-14 10:38:37
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 13 May 2014 23:00:38 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Nie zgadzam się z takim podejściem.

    A ja poniekąd z poniższym.

    > Zaznajamia się z oferta i próbuje wybrac cos co przy jak najmniejszych
    > nakładach finansowych da mu to co potrzebuje.

    Problem ze zjeba.... prawem dotyczącym polskich przetargów to włąśnie kryterium ceny,
    jako praktycznie jedyny wyznacznik.

    Co mi po tym że kupie najtańsze auto, jak będzie miało najwyższe spalanie, jakrótszą
    najmniej obejmującą gwarancje, a do teego najdroższy serwis.

    Choć zgadzam się z Tobą, co do tego że minimalna długość auta, nie powinna być w tym
    momencie jakimkolwiek kryterium.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 38. Data: 2014-05-14 10:41:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    a dlaczego Tata się nie łapie? a rower?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2014-05-14 10:43:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Ale ja nie postuluje aby w przetargu wpisac klase, tylko zeby wpisac
    > taka długośc aby nie zdyskwalifikowac połowy (i to wiekszej!!! :)
    > popularnych limuzyn.

    to podaj jak długość według Ciebie byłaby OK. A potem zobaczymy co się
    nie łapie i będziemy wiedzieli kto Ci płaci :)

  • 40. Data: 2014-05-14 10:44:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 13 May 2014 23:00:38 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

> [...]
    > ktore spowodowało ze skoda sie załapała ale juz mercedes czy toyota
    > nie... Może sa jakies przesłanki o ktorych nie wiem?

    tak. tak właśnie się robi. Ustala się budżet i wymagania. A potem się
    patrzy co za to można kupić. A potem ogłasza przetarg.