    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyja wina?
    Date: Sat, 21 Nov 2015 16:02:36 +0100

    On 21.11.2015 15:24, (Tom N) wrote:

    > Masz jakies wsparcie w przepisach na to twierdzenie?

    Tak - jak S1 jest czerwone, a na kierunkowym S3 zielone, to masz zielone
    na tym konkretnym kierunku - dla pozostałch obowiązuje "ogólny"
    sygnalizator S1 - czyli czerwone. Np na wprost masz czerwone, zapala się
    kierunkowa w lewo zielona - jedziesz na wprost - pojechałeś na zielonym
    czy czerwonym?

    Ale ja nie pisałem o S2 a o S1.

    Shrek.