  • Data: 2009-09-08 20:43:07
    Temat: Re: Czy warto zamienić Olympus E-500 na E-620 ?:)
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Rzecze Benek:

    > Myślałem o zmianie ale musiałbym bym sprzedać mojego Zuiko 14-54 II
    > (2.8-5,6) a w cenie 2200zł nie dostanę lepszego, uszczelnionego szkła dla
    > innego systemu.

    Uszczelnionego nie dostaniesz...

    Ale wygląda mi na to, że Olympus porzuca już E-system na rzecz micro 4/3.

    Rok temu sytuacja była zgoła inna, wychodził E-30 i można było mieć nadzieje
    na rozkwit systemu. Od tamtego czasu w Olympusie pracują wyłącznie
    marketingowcy. Już nawet nie pamiętam numerów tych wynalazków w które mutują
    E420 i E520. Teraz znowu coś wypuszczają, chyba okrojonego E620 (?).
    Przecież to jest jakaś kpina z ludzi którzy pokupili od nich szkła za
    kilkanaście tysięcy i zostali na lodzie z śmiesznym E3.