  • Data: 2009-09-09 11:05:08
    Temat: Re: Czy warto zamienić Olympus E-500 na E-620 ?:)
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał:

    > No nie wiem co stoi na przeszkodzie, zapytaj o to marketing a nie mnie.
    > [...]

    Podejrzewam, ze to nawet nie sprawa marketingu, a funduszy na rozwój.
    Olympus (jak i każda inna firma) może w danym roku budżetowym poświecić na
    rozwój nowych konstrukcji okreslona kwotę. Jesli rozwija się tylko jedną
    gałąź produkcji - pieniedzy na nią bedzie więcej i rozwój szybszy, jeśli
    więcej gałęzi - na każdą z nich przypadnie mniej. W przypadku Olympusa z
    pieniedzy przeznaczonych na rozwój działu foto (bo trzeba pamiętac, że
    Olympus poza sprzetem fotograficznym produkuje jeszcze parę innych rzeczy)
    trzeba obecnie wykroić pulę na rozwój linii micro 4/3 - i oznacza to, że na
    linię 4/3 pozostanie mniej - nawet, jeśli niektóre technologie opracowane
    dla linii micro 4/3 da się również i w linii 4/3 wykorzystać.
    Wniosek o porzuceniu przez Olympus linii 4/3 jest być może przedwczesny, ale
    wprowadzenie nowej linii micro 4/3 musi oznaczac dla linii 4/3 co najmniej
    spowolnienie rozwoju.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)