  • Data: 2009-09-08 21:11:21
    Temat: Re: Czy warto zamienić Olympus E-500 na E-620 ?:)
    Od: "Benek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nieznajomy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c5ca4131-731b-4e34-b3b3-5430a77f73e4@37g2000yqm
    .googlegroups.com...
    Nie obraź się, ale gadasz straszne pierdoły ...
    Mam E-1, E-300 (to samo co E-500 poza innym LCD i wizjerem) oraz E-3.
    Fotki z wszystkich puszek na odbitkach A4 wyglądają bardzo podobnie.
    Na A4 nie widać śladów szumu przy ISO 1600 na fotkach z E-1 i E-300.

    Mając 14-54 zazwyczaj nie ma potrzeby wyskakiwać poza ISO 800.

    Masz zdjęcia z E3 i E500 porównawcze ?
    Chciałbym obejrzeć fotki tej sceny przy takich samych nastawach :)
    Na innym forum doradzili mi że nie ma sensu wymiana i bąć tu mądry...
    W sumie to mogę zaczekać, aparat najczęściej wykorzystywany jest w porze
    letniej bo w tedy się wyjeźdza w ciągu roku też ale to już bardziej z lampą
    (Metz 48AF1), może Olympus wymyśli nowe lustrzanki która będą już bardziej
    porównywalne z konkurencją.