  • Data: 2009-09-08 20:17:58
    Temat: Re: Czy warto zamienić Olympus E-500 na E-620 ?:)
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Wrz, 20:21, "Benek" <a...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Nieznajomy" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:33a2fca6-f9a8-43d4-bf7c-44a50fdf92d0@
    38g2000yqr.googlegroups.com...

> [...]
    > Czego oczekujesz po E-620?
    >
    > Wyższych skutecznych ISO przynajmniej ISO 800, lepszego pomiaru światła aby
    > przy kontrastowych bardzo scenach (jasne skały, zabytki przy ostrym świetle)
    > nie było przepałów które czasem muszę korygować o -0,3 EV, przydała by się
    > stabilizacja no i kolorki tak naturalne jak w kultowym E-500 który był na
    > matrycy Kodaka..
    > Trochę poczytałem i wychodzi że żaden aparat tego systemu nie spełnia
    > wszystkich kryterii :( byłem już nawet nastawiony na E-30 ale wychodzi że to
    > też straszny szumofon o kiepskiej dynamice.

    Nie obraź się, ale gadasz straszne pierdoły ...
    Mam E-1, E-300 (to samo co E-500 poza innym LCD i wizjerem) oraz E-3.
    Fotki z wszystkich puszek na odbitkach A4 wyglądają bardzo podobnie.
    Na A4 nie widać śladów szumu przy ISO 1600 na fotkach z E-1 i E-300.

    Mając 14-54 zazwyczaj nie ma potrzeby wyskakiwać poza ISO 800.

    Jeśli chcesz koniecznie dowartościować się sprzętem, to kup sobie
    Canona 7D lub Nikona D700, D3 lub conajmniej D300, wtedy nie będziesz
    mógł nic zwalić na sprzęt. Będziesz mógł się skupić na istocie
    problemu: fotografie.