  • Data: 2009-09-09 09:48:06
    Temat: Re: Czy warto zamienić Olympus E-500 na E-620 ?:)
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Wrz, 23:11, "Benek" <a...@g...pl> wrote:

    > Masz zdjęcia z E3 i E500 porównawcze ?

    W weekend zrobię jakieś porównywalne pstryki i wkleję linki do nich.

    > Chciałbym obejrzeć fotki tej sceny przy takich samych nastawach :)
    > Na innym forum doradzili mi że nie ma sensu wymiana i bąć tu mądry...

    I w sumie dobrze radzą.
    Lubisz fotki krajobrazowe to kup sobie jakąś głowicę do panoram i
    statyw lepiej.
    Lubisz portrety kup Zuiko 50mm/2 albo Sigmę 50mm/1.4
    Zainwestuj w naukę obsługi jakiejś wołarki RAW
    Może zainwestuj w drukarkę ...
    A może kup sobie wycieczkę w jakieś ciekawe plenery.

    > W sumie to mogę zaczekać, aparat najczęściej wykorzystywany jest w porze
    > letniej bo w tedy się wyjeźdza w ciągu roku też ale to już bardziej z lampą
    > (Metz 48AF1), może Olympus wymyśli nowe lustrzanki która będą już bardziej
    > porównywalne z konkurencją.

    A po co Ci lustrzanka, może coś z micro 4/3 Ci przypasuje. ZD 14-54 II
    będzie działał, a do tego 17mm lub 20mm i jest super. Do wiosny Olek
    wypuści pewnie jakiegoś EP-2 i coś w stylu G-1/GH-1 Panasonica. Jak
    Cię nie pociągają filmy HD to już teraz możesz kupić w dobrej cenie
    Panasonica G1 (plus przejściówka na 14-54).