  • Data: 2009-09-08 18:21:44
    Temat: Re: Czy warto zamienić Olympus E-500 na E-620 ?:)
    Od: "Benek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nieznajomy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:33a2fca6-f9a8-43d4-bf7c-44a50fdf92d0@38g2000yqr
    .googlegroups.com...
    On 7 Wrz, 21:42, "Benek" <a...@g...pl> wrote:
    > Mam już rewelacyjny obiektyw Zuiko 14-54 II z detekcją kontrastu oraz od
    > ok.
    > 3 lat Olympus E-500.
    > Myślę nad zamianą E-500 na E-630 który ma zupełnie skrajne oceny
    > (zagraniczna prasa pisze o dobrej dyamice tonalnej (lepszej niż D500 oraz
    > Sony F700 a fotopilis przeciwnie....)
    > Testował ktoś te 2 aparaty ?
    > W E-500 podobają mi sie kolory chciałbym nie mieć gorszych w E-620

    Czego brakuje Ci w E-500?
    Czego oczekujesz po E-620?

    Wyższych skutecznych ISO przynajmniej ISO 800, lepszego pomiaru światła aby
    przy kontrastowych bardzo scenach (jasne skały, zabytki przy ostrym świetle)
    nie było przepałów które czasem muszę korygować o -0,3 EV, przydała by się
    stabilizacja no i kolorki tak naturalne jak w kultowym E-500 który był na
    matrycy Kodaka..
    Trochę poczytałem i wychodzi że żaden aparat tego systemu nie spełnia
    wszystkich kryterii :( byłem już nawet nastawiony na E-30 ale wychodzi że to
    też straszny szumofon o kiepskiej dynamice.