    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy warto zamienić Olympus E-500 na E-620 ?:)
    Date: Tue, 08 Sep 2009 00:03:50 +0200
    Sender: j...@b...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Paweł W. pisze:
    > Czy ktoś mi wyjaśni, jakim cudem E-620 ma większą dynamikę niż: Canon
    > 500D, Nikon D5000 i co najdziwniejsze - Panasonic GF-1 ???
    > (powyższe z testu dpreview)

    No właśnie takim, że ktoś chce mierzyć coś, co przypomina pomiar
    zmniejszenia zmarszczek po stosowaniu kremu.
    Pomiary dynamiki w jednostkach konkretnych nie mają sensu, bo wyniki
    wychodzą sobie, owszem, ale to co widać jest zupełnie inną inszością.
    Wszystko zależy od akceptacji jakości cieni, może się zdarzyć, że
    bardziej dynamiczne urządzenie w praktyce w cieniach robi chlewik i nikt
    nie będzie ciągnął ostatnich ev.
    Jak matryce przestaną szumieć to wrócimy do tematu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl