    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy warto zamienić Olympus E-500 na E-620 ?:)
    Date: Mon, 07 Sep 2009 23:28:41 +0200

    Benek pisze:
    > Chodziło mi o dynamike, piszesz ogólnikowo, chodzi mi czy E-500 jest pod
    > tym wzgl. lepszy czy gorszy.

    Na pewno lepszy, chociaż tutaj zgaduję. Jeśli bardzo zależy ci na
    dynamice, to kup Nikona D3/D3x. Jeśli nie stać cię na tego Nikona, to
    kupi Fuji S5Pro (system mocowania obiektywów Nikona).
    Na www.dpreview.com są testy, między innymi dynamiki, ale nie wiem, czy
    przez te parę lat, które dzieli oba aparaty nie zmieniła się metodyka
    wykonywania tych testów i czy w związku z tym można porównywać te wyniki.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.