  • 101. Data: 2011-02-28 16:33:00
    Temat: Re: Czy w telewizji siedzą debile?
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ikfqu8$4pl$1@rekrutacja.tu.kielce.pl...

    > Jak nie płacisz, to z czego mają płacić.
    > Jesteś doskonałym przykładem "okradania",
    > korzystasz i nie płacisz.
    (...)
    > Ja odwrotnie.
    > Nie oglądam, a płacę.
    > Żona ogląda.

    I na takich frajerach się to opiera :) Mniejsza kasa (podobno 60% ludzi
    nie płaci), ale nadal płynie. Programów jest coraz mniej, powtórek coraz
    więcej, ale Zarząd krzywdy nie da sobie zrobić a także te kilka rodzin, z
    których składa się cała publiczna telewizja (ktoś, całkiem niedawno
    zresztą, opowiadał, że niektóre rodzinne klany obsadzają w TVP po
    kilkadziesiąt stanowisk i trwa to od lat).

    Generalnie, z tym "okradaniem" miałbyś może i rację, gdyby to nie była
    Polska. Niestety, u nas to wcale nie jest takie oczywiste. Jeśli płacisz
    abonament za jakąś usługę, masz chyba prawo czegoś wymagać a jeśli
    dostajesz wielkie g (za cenę niewiele mniejszą od najtańszych pakietów
    SAT) to kto tu kogo właściwie okrada? Ciekawe czy byłbyś taki gorliwy w
    płaceniu np. za telefon, gdyby było słychać co drugie słowo. Dopóki nie
    będzie w Polsce zdrowych zasad płacenia za jakiekolwiek usługi (tzn, płacę
    i mam realną możliwość egzekwować wykonanie tychże), święte oburzenie na
    niepłacących nie będzie miało sensu. Szczególnie, że daję sobie odrąbać
    obydwie ręce, że taka np. TVP nigdy nie uzdrowi się odgórnie. Musi zostać
    całkowicie odcięta od łatwej kasy i obumrzeć. A to może się stać tylko
    dzięki patriotom ryzykującym niepłacenie abonamentu :)

    e.

  • 102. Data: 2011-03-01 08:50:10
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości
> [...]
    > całkowicie odcięta od łatwej kasy i obumrzeć. A to może się stać tylko
    > dzięki patriotom ryzykującym niepłacenie abonamentu :)

    Rób jak chcesz.
    Ja, faktu, że inni kradną, nie traktuje jako usprawiedliwienie
    jakiejkolwiek swojej nieuczciwości.
    Jak oglądam "jakikolwiek" program (lub moja żona) to płacę i kropka.
    Jeżeli nie oglądam wcale - nie płacę (oddaje TV "ubogim").
    Powiem Ci że z taką teorią jak Twoja bardzo łatwo dojść do sytuacji
    w której kradzież jest w ogóle "dopuszczalna".

    Nie chcę wchodzić w tego typu dyskusję,.
    Po prostu uczciwym się JEST, a nie BYWA uczciwym.

    Życzę spokojnego sumienia.
    Artur(m)

  • 103. Data: 2011-03-01 09:49:01
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Nie chcę wchodzić w tego typu dyskusję,.
    > Po prostu uczciwym się JEST, a nie BYWA uczciwym.

    Chyba jak na razie nic się nie zmieniło..., abonament płaci się za
    posiadanie
    odbiornika, nie za oglądanie TVP.
    A co uczciwego jest w pobieraniu abonamentu za posiadanie odbiornika?
    Ucziwość to zgoda na każde oszustwo zgodne z prawem?
    Ustrój socjalistyczny był zgodny z prawem...

    --
    Desoft

  • 104. Data: 2011-03-01 11:57:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-01 09:50, Artur(m) pisze:
    > Nie chcę wchodzić w tego typu dyskusję,.
    > Po prostu uczciwym się JEST, a nie BYWA uczciwym.

    hmmm, na grupie obok bywają bardziej gorzkie dyskusje
    na temat.
    co do uczciwości, porównaj zarobki ich i swoje.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 105. Data: 2011-03-01 13:16:55
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Desoft" <N...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ucziwość to zgoda na każde oszustwo zgodne z prawem?
    > Ustrój socjalistyczny był zgodny z prawem...

    Jesteś anarchistą?
    Nie używaj tego argumentu, bo ktoś mało biegły w myśleniu
    będzie Cię uważał za "swojego".

    Artur(m)

  • 106. Data: 2011-03-01 13:18:28
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > hmmm, na grupie obok bywają bardziej gorzkie dyskusje
    > na temat.
    > co do uczciwości, porównaj zarobki ich i swoje.

    Doprawdy nie wiem, ganisz mnie czy chwalisz.

    Artur(m)

  • 107. Data: 2011-03-01 13:20:23
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-01 14:16, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "Desoft" <N...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś anarchistą?
    > Nie używaj tego argumentu, bo ktoś mało biegły w myśleniu
    > będzie Cię uważał za "swojego".

    Ktoś kto nazywa kradzież w imieniu prawa kradzieżą jest według ciebie
    anarchistą?

  • 108. Data: 2011-03-01 13:44:58
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > Jak oglądam "jakikolwiek" program (lub moja żona) to płacę i kropka.
    > Jeżeli nie oglądam wcale - nie płacę (oddaje TV "ubogim").

    uu, to nadal kradniesz :) Płaci się za posiadanie anteny i telewizora. To
    jak, JESTEŚ uczciwy, czy BYWASZ uczciwy? :)

> [...]
    > w której kradzież jest w ogóle "dopuszczalna".
    >
    > Nie chcę wchodzić w tego typu dyskusję,.
    > Po prostu uczciwym się JEST, a nie BYWA uczciwym.

    Nie wierzę ani trochę w Twoją uczciwość w stopniu takim, jak deklarujesz
    ("świętszy od Papieża") :) A o mnie się nie martw :)

    e.

  • 109. Data: 2011-03-01 14:16:51
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Zbych" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś kto nazywa kradzież w imieniu prawa kradzieżą jest według ciebie
    > anarchistą?

    TAK

    Artur(m)

  • 110. Data: 2011-03-01 14:20:58
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Nie wierzę ani trochę w Twoją uczciwość w stopniu takim, jak deklarujesz
    > ("świętszy od Papieża") :) A o mnie się nie martw :)

    Bo nie jestem "świętszy od Papieża".
    Ale nie tłumaczę, że "jestem uczciwy, bo mniej kradnę".

    Artur(m)