  • 1. Data: 2011-02-19 18:50:26
    Temat: Rozjechany obraz na TV LCD
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześć.
    Być może spotkała też Was taka niespodzianka i możecie mi to
    wytłumaczyć.
    Otóż, oglądałem film na stacjonarnym odtwarzaczu. Film w formacie avi.
    Po jakimś czasie cos dziwnego zrobiło sie z obrazem. co druga linia
    była przesunięta. Wyglądało to tak jakby linie parzyste przesunęły się
    w jedną stronę a nieparzyste w drugą.
    Myślałem że zawiesił się odtwarzacz (LG). Po zatrzymaniu przełącza się
    on na swój tuner TV i obraz był też zepsuty. Po wyłączeniu i ponownym
    włączeniu było OK ale po chili zrobiło sie to samo. Tym razem nic nir
    robiłem z odtwarzaczem ale przełączyłem TV na inne źródło sygnału a
    następnie z powrotem na odtwarzacz. Sygnał idzie poprzez złącze EURO -
    SCART.
    I co dziwne wróciło do normy.
    Co sie mogło stać, bo wyglądało no to jakby TV ni zsynchronizował sie
    z sygnałem. TV to LCD.

    Znacie jakieś wytłumaczenie tego?