    From: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy w telewizji siedzą debile?
    Date: Mon, 28 Feb 2011 17:33:00 +0100

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ikfqu8$4pl$1@rekrutacja.tu.kielce.pl...

    > Jak nie płacisz, to z czego mają płacić.
    > Jesteś doskonałym przykładem "okradania",
    > korzystasz i nie płacisz.
    (...)
    > Ja odwrotnie.
    > Nie oglądam, a płacę.
    > Żona ogląda.

    I na takich frajerach się to opiera :) Mniejsza kasa (podobno 60% ludzi
    nie płaci), ale nadal płynie. Programów jest coraz mniej, powtórek coraz
    więcej, ale Zarząd krzywdy nie da sobie zrobić a także te kilka rodzin, z
    których składa się cała publiczna telewizja (ktoś, całkiem niedawno
    zresztą, opowiadał, że niektóre rodzinne klany obsadzają w TVP po
    kilkadziesiąt stanowisk i trwa to od lat).

    Generalnie, z tym "okradaniem" miałbyś może i rację, gdyby to nie była
    Polska. Niestety, u nas to wcale nie jest takie oczywiste. Jeśli płacisz
    abonament za jakąś usługę, masz chyba prawo czegoś wymagać a jeśli
    dostajesz wielkie g (za cenę niewiele mniejszą od najtańszych pakietów
    SAT) to kto tu kogo właściwie okrada? Ciekawe czy byłbyś taki gorliwy w
    płaceniu np. za telefon, gdyby było słychać co drugie słowo. Dopóki nie
    będzie w Polsce zdrowych zasad płacenia za jakiekolwiek usługi (tzn, płacę
    i mam realną możliwość egzekwować wykonanie tychże), święte oburzenie na
    niepłacących nie będzie miało sensu. Szczególnie, że daję sobie odrąbać
    obydwie ręce, że taka np. TVP nigdy nie uzdrowi się odgórnie. Musi zostać
    całkowicie odcięta od łatwej kasy i obumrzeć. A to może się stać tylko
    dzięki patriotom ryzykującym niepłacenie abonamentu :)

    e.