  • 1. Data: 2011-02-20 17:54:07
    Temat: Proszę o pomoc-co to jest???
    Od: zagiel777 <t...@p...fm>

    Witam. Bardzo proszę o pomoc, co to jest, jak to się nazywa i gdzie to
    mozna kupić: https://picasaweb.google.com/anadem32/Triak?authkey=
    Gv1sRgCJef5tDcvqHfXQ&feat=email#
    Na nim jest napis :ST 916 pod spodem MAROCCO i pod spodem P55NFO.
    Muszę taki kupić aby naprawić urządzenie sterujące dwoma lampami
    stroboskopowymi w mojej trajce do latania. Z góry bardzo dziękuję za
    konstrukcyjne posty.

  • 2. Data: 2011-02-20 18:03:58
    Temat: Re: Proszę o pomoc-co to jest???
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    http://www.st.com/internet/analog/product/64758.jsp

  • 3. Data: 2011-02-20 18:07:24
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 20.02.2011 19:03, Zbych wrote:

    > http://www.st.com/internet/analog/product/64758.jsp

    kupić możesz w slawmirze:

    http://sklep.slawmir.com.pl/product_info.php?product
    s_id=72862

  • 4. Data: 2011-02-20 18:10:46
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "zagiel777" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
[...]

    Czy ktoś mi może wytłumaczyć co to jest "trajce do latania"
    i jak wygląda "konstrukcyjne posty"?

    Bo jeśli to jest triak, to go zabierz ze sobą
    i pokaż w sklepie z triakami. Sprzedawca
    powinien cos dobrać.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 5. Data: 2011-02-21 08:04:34
    Od: zagiel777 <t...@p...fm>

    On 20 Lut, 19:07, Zbych <z...@o...pl> wrote:

    > kupi mo esz w slawmirze:
    >
    > http://sklep.slawmir.com.pl/product_info.php?product
    s_id=72862

    Bardzo ci dziękuję, już zamówiłem. Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2011-02-22 12:13:45
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    > Czy ktoś mi może wytłumaczyć co to jest "trajce do latania"
    > i jak wygląda "konstrukcyjne posty"?

    Mnie to nie dziwi. 90% ludzi związanych z lotnictwem to wyjątkowe prymitywy.
    Oni skupiają się głównie na pierdzeniu nad głową i wkurwianiu ludzi. Mają
    głęboko w d... Twoją chęć odpoczynku po pracy w ciszy i spokoju, uprawiają
    swoje "piękne hobby" i urzeczywistniają "marzenia o lataniu"

    D.

  • 7. Data: 2011-02-22 12:32:08
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 22.02.2011 13:13, Darek pisze:

> [...]
    > głęboko w d... Twoją chęć odpoczynku po pracy w ciszy i spokoju, uprawiają
    > swoje "piękne hobby" i urzeczywistniają "marzenia o lataniu"

    90% ludzi chcących odpoczynku po pracy w ciszy i spokoju buduje chałupy
    w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego od lat lotniska
    urzeczywistniając marzenia o własnym domu. Powód jest dość konkretny.

    Pozdrawia wyjątkowy prymityw bardzo związany z lotnictwem i hałasujący
    wszystkim dookoła nad głowami ;-) (szybowiec tak trzeszczy i klekocze
    podczas lotu, że szyby z okien wypadają)
    http://www.grzegorz.kurczyk.pl/galeria.php?g=Krepa+2
    005-08-21

    Grzegorz

  • 8. Data: 2011-02-22 12:39:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Tuesday, February 22, 2011, 1:32:08 PM, you wrote:

    [...]

    > wszystkim dookoła nad głowami ;-) (szybowiec tak trzeszczy i klekocze
    > podczas lotu, że szyby z okien wypadają)
    > http://www.grzegorz.kurczyk.pl/galeria.php?g=Krepa+2
    005-08-21

    Jak Bocian, to może i klekocze ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-02-22 12:55:36
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    > Jak Bocian, to może i klekocze ;)

    No faktycznie mamy jednego "klekotka" ;-)
    Pięknie się prezentuje w locie podczas polowania na żaby :-)

    http://www.grzegorz.kurczyk.pl/view.php?g=Krepa%2020
    05-08-21&i=HPIM4339.JPG

  • 10. Data: 2011-02-22 13:42:45
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    > No faktycznie mamy jednego "klekotka" ;-)
    > Pięknie się prezentuje w locie podczas polowania na żaby :-)
    >
    > http://www.grzegorz.kurczyk.pl/view.php?g=Krepa%2020
    05-08-21&i=HPIM4339.JPG

    Mi też się to podoba. Ale tylko wtedy, gdy wyciąga cię wyciągarka naziemna a
    nie pierdzący antek.

    D.