  • 111. Data: 2011-03-02 01:32:19
    Temat: Re: Czy w telewizji siedzą debile?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jak nie płacisz, to z czego mają płacić.
    > Jesteś doskonałym przykładem "okradania",
    > korzystasz i nie płacisz.

    Mylisz skutek z przyczyna.

    > (Może należysz do tych co "kradzież 5 złotych za rybę",
    > nie uważaja za kradzież.).

    Kradziez jest wtedy, gdy zabiera sie czyjas wlasnosc nie dajac nic w
    zamian. W swietle tej mojej definicji kradziez ryby za 5 zl jest
    kradzieza - czynem ze wszechmiar nagannym. Brak zysku nie jest
    kradzieza. Rownie dobrze wiekszosc Polakow moglaby powiedziec, ze sa
    okradani, bo nie placi sie im tyle co obywatelom innych krajow za te
    sama prace. Brak zysku swiadczy wylacznie o niedostosowaniu oferty do
    klientow bez wzgledu na to, czy produkuje sie programy w TV, czy cos
    bardziej zgodnego z tematyka grupy.

    > Z Twoich podatków opłacili; wojsko, policję, darmowe szkolnictwo,....

    Jesli oplacili szkolnictwo, to nie jest ono darmowe.
    Jesli chce, by moj Syn byl w miare wyksztalcony, to na owe szkolnictwo
    za bardzo bym nie liczyl, sluzba zdrowia - jakos wolimy placic (niestety
    dodatkowo) abonament w Medicoverze, Policja, hmm..., moze i chlopaki sie
    staraja, ale na wezwanie telefoniczne przybywaja po 40 min. srednio,
    czasem wogole, a komisariat mieli ok. kilometra od nas, firma
    ochroniarska jest na miejscu czesto w trakcie rozmowy z centrum
    dowodzenia jak odwolywalem falszywy alarm. Az starch pomyslec co by
    bylo, gdyby sasiedzi naszego pieknego kraju zechcieli nas zaatakowac,
    patrzac na to jak funkcjonuje cala reszta oplacana z moich podatkow, mam
    pewne obawy. Wiec prosze nie ucz mnie uczciwosci, ja swoja prace
    wykonuje uczciwie i nie zadam za nia wiecej niz jest warta, zreszta
    wolny rynek szybko by mi wytlumaczyl swoje zasady. Mnie nikt nie
    posadzil na stanowisku w radzie nadzorczej TVP z pensja 18,5kzl + 6kzl
    na koszty reprezentacyjne + wozek z kierowca.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 112. Data: 2011-03-02 09:27:51
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kradziez jest wtedy, gdy zabiera sie czyjas wlasnosc nie dajac nic w
    > zamian.

    Okradnij bank i powiedz, że teraz biedni będą mieli za co żyć
    bo kupiłeś za wszystkie "pozyskane"pieniądze jedzenie, dla nich.
    Dasz bankowcom "w zamian" satysfakcje bycia dobrym.

    > Rownie dobrze wiekszosc Polakow moglaby powiedziec, ze sa okradani, bo nie
    > placi sie im tyle co obywatelom innych krajow za te sama prace.

    Był taki System w którym
    "od każdego według jego zdolności, każdemu według jego potrzeb"
    Jesteś zwolennikiem?
    Świat jest pełen niesprawiedliwości, ze tak filozoficznie polecę,
    ale powinno się z tym walczyć a nie "podpierać".
    Pełno nawiedzonych anarchokomunistów.

    > Brak zysku swiadczy wylacznie o niedostosowaniu oferty do klientow bez
    > wzgledu na to, czy produkuje sie programy w TV, czy cos bardziej zgodnego
    > z tematyka grupy.

    Ja mówię o uczciwości "bezwzględnej" ukradnę chleb
    - jestem złodziejem (głodnym a później najedzonym).
    Ty - "względnej", ukradnę chleb, nie mam sobie nic do zarzucenia,
    bo byłem głodny.

    > Jesli oplacili szkolnictwo, to nie jest ono darmowe.

    Tylko w marketach masz "darmowe50%" :):).

    Artur(m)

  • 113. Data: 2011-03-02 18:35:11
    Od: "Papu5murf" <d...@b...ru>

    Órzytkownik "Zbych" napisał:
    > Ktoś kto nazywa kradzież w imieniu prawa kradzieżą jest
    > według ciebie anarchistą?

    oj nie drocz się jusz z tym trolem, bo łon pewnie z telewizji włąśnie i
    dalej nawija sfoją propagandę:O(

    oczywiste jest że złodziejem jest publiczna telewizja, ktura prubuje ściagać
    od obywateli haracze i jeszcze okradanego złodziejem nazywa, szczyt
    hamstwa!!!:O(
    nie dość że kradą publiczną kasę i nic nie robią to jeszcze są monopolem,
    czyli takim wrednym złodziejem ktury niszczy konkurencję, bo wiadomo że
    nikomu nie będzie się opłacało zakładać telewizję bo jak publiczka dostaje
    kasę za nic to jak konkurencji ma się to opłacać?:O)

  • 114. Data: 2011-03-03 08:18:16
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Papu5murf" <d...@b...ru> napisał w wiadomości

> [...]
    > nikomu nie będzie się opłacało zakładać telewizję bo jak publiczka dostaje
    > kasę za nic to jak konkurencji ma się to opłacać?:O)

    A skądżeś wyskoczył.
    Przecież już dawno siedzisz u mnie w klopie