  • Data: 2011-02-28 10:32:42
    Temat: Re: Czy w telewizji siedzą debile?
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Feb 2011 17:15:03 +0100, "Pawel \"O'Pajak\""
    <o...@g...pl> wrote:

    >mimo ciagle tych samych atrakcji. Liczba pobierajacych i
    >udostepniajacych "sonde" na eMule musi byc ogromna skoro transfer od
    >kilku lat nie slabnie. Zreszta "sztuka" nowoczesna jest zainteresowanych
    >z pewnoscia znacznie mniej ludzi, a poswieca sie jej w mediach o wiele
    >wiecej uwagi. To nie brak zainteresowania odbiorcow jest przyczyna,

    Ech, może wreszcie pora zrozumieć że technika sama z siebie nie jest
    kulturotwórcza - jest tylko narzędziem. A dywagacje na temat
    najnowszych tendencji w budowie młotka są interesujące tylko dla
    producentów tychże? A to co z techniki jest dla kultury interesujące
    to już dawno zostało w niej wykorzystane i to nieraz szybciej niż
    fizycznie to zrealizowano.
    Brak spójnego bloku naukowego w TV jest faktem, jak i faktem jest, że
    Sonda była najbardziej udanym programem popularyzujączm naukę w TV.
    Były tu zarzuty, że przedstawiała tematy po łebkach. To ja się pytam -
    a jak miała inaczej, skoro rzetelną wiedzę zdobywa się po wielu latach
    pracyn nad danym tematem. Popularne ujęcie musi być proste abz
    kompletny laik ją zrozumiał.
    Wytwórcy młotków zawsze mieli za złe, że byli pomijani, ale odpowiedź
    dana pewnemu szewcowi jest ciągle aktualna pomimo czasu jaki od niej
    upłynął ;)
    --
    Grzegorz Krukowski