  • Data: 2011-06-13 11:56:49
    Temat: Re: Czy u nas jest co? takiego?
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/06/2011 23:04, ToMasz wrote:

    > wiem gdzie jest takie coś na śląsku. wygląda jak fotoradar i podobno
    > błyska tylko na czerwonym

    > właśnie tak sobie myślałem: wjazd na zielonym, przełącza sie na czerwone
    > i byłysk. musiało by być nagranie video plus fotka.

    Dostałem raz zdjęcie za przejazd na czerwonym - w nocy, pusto, myślałem
    że dam radę, więc moja głupota po prostu. Pętla indukcyjna aktywująca
    kamerę jest pod asfaltem przed wjazdem na skrzyżowanie. Do tego jeszcze
    robi serię zdjęć, żeby wyeliminować sytuację "bo ten za mną wjechał na
    czerwonym". Naprawdę trudno tu dyskutować. Przy okazji zmierzono mi tez
    prędkość na tym czerwonym, więc łatwo załapać się na drugie wykroczenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil