  • 1. Data: 2011-06-12 22:23:27
    Temat: Czy u nas jest coś takiego?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=Tc8Ic-slArY

    Bo myślę, że by się przydało bardzo.

  • 2. Data: 2011-06-12 22:46:25
    Temat: Re: Czy u nas jest coś takiego?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2011 22:23:27 +0200, megrims wrote:
    >http://www.youtube.com/watch?v=Tc8Ic-slArY
    >Bo myślę, że by się przydało bardzo.

    U nas jakos tego nie lubia, a przydaloby sie.
    Czy bardzo ... az tak bardzo to nie.

    Ale jak na to patrze .. dwoch stoi, trzeci jedzie - fotka do kosza,
    czy ze zdjeciem sie nie dyskutuje ?

    inny w srodku nocy zatrzyma sie, rozejrzy, ruszy - fotka.
    Jeszcze inny wjezdza na zielonym, skreca w lewo ale szeroko .. fotka.

    Musi byc wymog montowania kamery obok aparatu.

    J.

  • 3. Data: 2011-06-12 22:53:03
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=Tc8Ic-slArY
    >
    > Bo myślę, że by się przydało bardzo.

    W Poznaniu były takie urządzenia - na pewno dwa, góra trzy (?). Jeszcze
    przed zbzikowaną erą fotoradaromanii. Należały zdaje się do Policji. Której
    podobno nie było stać na obsługę tych urządzeń (?). To było w połowie lat
    dziewięćdziesiątych.

    A potem ktoś wymyślił, że daleko lepiej jest suszyć, niż pilnować
    czerwonego.

    pozdr

  • 4. Data: 2011-06-12 22:56:12
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** megrims pisze tak:

    > http://www.youtube.com/watch?v=Tc8Ic-slArY

    2:48 klasyk najwyższej próby starej szkoły.

    Fajnie błyska. My juz wiemy że zaraz coś będzie i bach bach ;)

    Większość się zagapiła, niektórzy to kamikadze, ile fabryka dała przez
    skrzyżowanie, chyba na prochach byli.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2011-06-12 23:02:00
    Temat: Re: Czy u nas jest co? takiego?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-12 22:46, J.F. pisze:

    > U nas jakos tego nie lubia, a przydaloby sie.
    > Czy bardzo ... az tak bardzo to nie.
    >
    > Ale jak na to patrze .. dwoch stoi, trzeci jedzie - fotka do kosza,
    > czy ze zdjeciem sie nie dyskutuje ?

    Nie dyskutuje się z kombinacją fotka + nagranie.

    > inny w srodku nocy zatrzyma sie, rozejrzy, ruszy - fotka.
    > Jeszcze inny wjezdza na zielonym, skreca w lewo ale szeroko .. fotka.
    >
    > Musi byc wymog montowania kamery obok aparatu.

    Ale kamera jak widać jest.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2011-06-12 23:49:15
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-12 22:23, megrims pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Tc8Ic-slArY
    >
    > Bo myślę, że by się przydało bardzo.

    w Szczecinie jest sztuk jeden :)

  • 7. Data: 2011-06-13 00:04:59
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> [...]
    wiem gdzie jest takie coś na śląsku. wygląda jak fotoradar i podobno
    błyska tylko na czerwonym

    > Nie dyskutuje się z kombinacją fotka + nagranie.
    właśnie tak sobie myślałem: wjazd na zielonym, przełącza sie na czerwone
    i byłysk. musiało by być nagranie video plus fotka.

    ToMasz

  • 8. Data: 2011-06-13 01:42:22
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    megrims wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=Tc8Ic-slArY
    >
    > Bo myślę, że by się przydało bardzo.

    ja chyba za malo jezdze, bo nie widuje ludzi tnacych na pelnej kur...
    na czerwonym. Moze w DC sie boja?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2011-06-13 10:29:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Bo myślę, że by się przydało bardzo.

    jakoś się nie przyjmują, w warszawie przy stegnach kiedyś taki stał, co
    dziwniejsze, obsługiwany był przez straszaków

  • 10. Data: 2011-06-13 10:30:19
    Od: amos <g...@g...com>

    On 13 Cze, 00:04, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > właśnie tak sobie myślałem: wjazd na zielonym, przełącza sie na czerwone
    > i byłysk. musiało by być nagranie video plus fotka.

    Chyba zapomniales o czyms pomiedzy...

    --
    amos