eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?
    Date: Wed, 22 Oct 2014 16:56:29 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <fntpqxk0i1pi$.ivl9o7yj4lk2$.dlg@40tude.net>
    References: <m1p19k$i8a$1@news.icm.edu.pl>
    <54418f71$0$18096$65785112@news.neostrada.pl>
    <lefq8jyyelxt$.z0b51wj21p0o$.dlg@40tude.net>
    <5443f137$0$3167$65785112@news.neostrada.pl>
    <7hkzgk0om5nx$.1h8xf5kpt5ceg$.dlg@40tude.net>
    <54456019$0$2022$65785112@news.neostrada.pl>
    <x50aimht7nrs$.1tnxqm01xnnky.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-49-229.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1413989787 28791 77.253.49.229 (22 Oct 2014 14:56:27
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Oct 2014 14:56:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905636
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 21 Oct 2014 20:28:00 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    [...]
    > Wszystkie takie ubezpieczenia nie mają żadnego sensu ekonomicznego dla
    > klienta, no może poza jakimiś superspecyficznymi przypadkami. Natomiast
    > korzystne jest kupowanie sprzętu, do którego oferowane są przedłużone
    > gwarancje (ale bez (odpłatnego) korzystania z nich), ponieważ zachodzi
    > podejrzenie, że sprzęt ma większą szansę wytrzymać dłużej (producent nie
    > oferowałby przedłużenia gwarancji, gdyby sprzęt typowo psuł się po roku
    > lub dwóch).

    Oczywiście, ale tylko pod warunkiem gdy sprzedawca/producent nazywa
    sprzedawany produkt po imieniu, np. "Przedłużona gwarancja", a nie
    "Ochrona przed przypadkowymi uszkodzeniami", z której zapisów wynika, że
    przed żadnymi przypadkowymi uszkodzeniami nie chroni.

    Kolejna wpadka Sony i kolejny powód by odradzać produkty tej firmy
    (choćby nawet były dobre).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

    Aby wysłać email zmień zbieracz w adresie na sylwek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: