eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?
  • Data: 2014-10-22 16:56:29
    Temat: Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 21 Oct 2014 20:28:00 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    [...]
    > Wszystkie takie ubezpieczenia nie mają żadnego sensu ekonomicznego dla
    > klienta, no może poza jakimiś superspecyficznymi przypadkami. Natomiast
    > korzystne jest kupowanie sprzętu, do którego oferowane są przedłużone
    > gwarancje (ale bez (odpłatnego) korzystania z nich), ponieważ zachodzi
    > podejrzenie, że sprzęt ma większą szansę wytrzymać dłużej (producent nie
    > oferowałby przedłużenia gwarancji, gdyby sprzęt typowo psuł się po roku
    > lub dwóch).

    Oczywiście, ale tylko pod warunkiem gdy sprzedawca/producent nazywa
    sprzedawany produkt po imieniu, np. "Przedłużona gwarancja", a nie
    "Ochrona przed przypadkowymi uszkodzeniami", z której zapisów wynika, że
    przed żadnymi przypadkowymi uszkodzeniami nie chroni.

    Kolejna wpadka Sony i kolejny powód by odradzać produkty tej firmy
    (choćby nawet były dobre).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

    Aby wysłać email zmień zbieracz w adresie na sylwek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: