eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?
    Date: Tue, 21 Oct 2014 20:28:00 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 18
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <m1p19k$i8a$1@news.icm.edu.pl>
    <54418f71$0$18096$65785112@news.neostrada.pl>
    <lefq8jyyelxt$.z0b51wj21p0o$.dlg@40tude.net>
    <5443f137$0$3167$65785112@news.neostrada.pl>
    <7hkzgk0om5nx$.1h8xf5kpt5ceg$.dlg@40tude.net>
    <54456019$0$2022$65785112@news.neostrada.pl>
    <x50aimht7nrs$.1tnxqm01xnnky.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: ni.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1413916080 22766 195.187.100.4 (21 Oct 2014 18:28:00 GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Oct 2014 18:28:00 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:ZFgw7TdOF6M1wOS0VwCgDJx1aYE=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905600
    [ ukryj nagłówki ]

    Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> writes:

    >> A sprzedawca gruszek na targu powie Ci, że leżą od tygodnia?
    >
    > Właśnie! Dobry sprzedawca powie, kiepski (vide Sony) raczej nie.

    Dobry sprzedawca nie będzie badziewia oferował, ew. będzie sprzedawał po
    znacznie obniżonej cenie.

    Wszystkie takie ubezpieczenia nie mają żadnego sensu ekonomicznego dla
    klienta, no może poza jakimiś superspecyficznymi przypadkami. Natomiast
    korzystne jest kupowanie sprzętu, do którego oferowane są przedłużone
    gwarancje (ale bez (odpłatnego) korzystania z nich), ponieważ zachodzi
    podejrzenie, że sprzęt ma większą szansę wytrzymać dłużej (producent nie
    oferowałby przedłużenia gwarancji, gdyby sprzęt typowo psuł się po roku
    lub dwóch).
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: