  • 71. Data: 2011-04-22 06:28:40
    Temat: Re: Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?
    Od: z <z...@g...pl>

    GLaF pisze:

    > Ale też nie napisała, że wybrała zestaw oferowany przez sprzedawcę. Ja
    > zamawiając nowy komputer zawsze sam dobieram wszystkie elementy (łącznie z
    > niezbędnymi kabelkami).

    LUDZIE czy wy czytacie ze zrozumieniem?
    Tak to kobieta pisała ale trzymajmy się tego co napisała.
    Wymyślacie cuda nie widy. Z nudów czy jak? :-)

  • 72. Data: 2011-04-22 17:45:33
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 08:28:40 +0200, z napisał(a):

    > LUDZIE czy wy czytacie ze zrozumieniem?
    > Tak to kobieta pisała ale trzymajmy się tego co napisała.
    > Wymyślacie cuda nie widy. Z nudów czy jak? :-)

    Napisała zbyt mało, żeby można było wyciągnąć jednoznaczne wnioski. Stąd
    różne hipotezy.

    --
    GLaF

  • 73. Data: 2011-04-22 21:51:38
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 21-04-2011 o 21:14:26 GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał(a):

    > Jeśli kupiła komputer jako zestaw - zażądać kabla od sprzedawcy.

    No więc pytam jeszcze raz. Upominasz się o kabel u sprzedawcy, a
    sprzedawca twierdzi, że się nie należy. Co dalej?

    > Tak czy inaczej, sprzedawca się nie popisał. Ale to jeszcze nie powód,
    > żeby nazywać go naciągaczem.

    Jeżeli sprzedawca się nie popisał powinien czym prędzej naprawić swój
    błąd. Inaczej, jego powody postępowania nie są znane i może być
    naciągaczem. Wtedy, to jeszcze nie powód, aby nazywać go "dupa".

    > i od razu sprawę zgłaszać Rzecznikowi Konsumentów.
    > Zawsze lepiej spróbować załatwić sprawę polubownie niż od razu wyciągać
    > armaty.

    Chciałbym Ciebie uspokoić - Rzecznik Praw Konsumenta, to nie jest
    prokurator. Jest to taka miła Pani (przynajmniej w moim mieście) która
    ma bardzo duże pojęcie o prawach konsumentów (w przeciwieństwie do
    samych konsumentów) i chętnie służy pomocą. Pomoc nie polega na
    kierowaniu sprawy do sądu, ale na informacji, czy rację mam ja, czy
    sprzedawca.
    Jeżeli to pierwsze, to w większości przypadków wystarczy jeden telefon
    do sprzedawcy i sprawę mamy załatwioną jak najbardziej polubownie.

    Miłych i pogodnych Świąt życzę.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 74. Data: 2011-04-23 07:20:33
    Od: z <z...@g...pl>

    GLaF pisze:

    > Napisała zbyt mało, żeby można było wyciągnąć jednoznaczne wnioski. Stąd
    > różne hipotezy.

    Uważaj bo zaraz możesz wysnuć hipotezę że to chodziło nie o komputer
    tylko o rower i nie próbowała go kupić tylko ukraść.
    Przecież nie napisała czy płaciła kartą czy gotówką ;-)