  • 41. Data: 2011-04-21 12:42:02
    Temat: Re: Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "z"
    >Przeczytaj jeszcze raz
    >
    >"zamawiając nowy komputer w sklepie komputerowym nie przyszło nam do
    >głowy zamówić kabel zasilający, więc dostaliśmy komputer i nie ma go
    >jak podłączyć do prądu."
    >
    >Jak na razie Alicja nie napisała że składała sama części do kupy

    Jak na razie nie napisała w żadną stronę.

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 42. Data: 2011-04-21 12:48:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 14:23:09 +0200, Leszek K. napisał(a):

    (ciach...)
    > P.S.
    > Chyba jednak animka ie jest trollem skoro potrafi (co prawda rzadko)
    > wykazać zdrowy rozsądek.

    Ślepej kurze też raz na jakiś czas się ziarno trafi... ;D

    [ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 43. Data: 2011-04-21 12:52:32
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 21/04/2011 12:27, Mariusz Kruk wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "Kamil"

    > Oczywiście, idziesz do mięsnego, kupujesz kilo schabu bez kości, a potem
    > bijesz pianę, że panierki nie dali.
    > Ech, nie ma jak dobre analogie.

    Koleżanka kupiła cały zestaw, widzisz drobą różnice pomiędzy kupieniem
    zasilacza OEM na allegro, a kupieniem komputera w sklepie, który ktoś
    poskładał, zainstalował system i daje na niego gwarancję jako sprzedawca?

    Kamil

  • 44. Data: 2011-04-21 12:53:21
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 21/04/2011 13:42, Mariusz Kruk wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "z"

    > Jak na razie nie napisała w żadną stronę.

    Jesteś tak uparty dla zasady, z nudów, czy sam prowadzisz pożal się boże
    serwis komputerów?

    Kamil

  • 45. Data: 2011-04-21 13:07:03
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kamil"
    >Jesteś tak uparty dla zasady, z nudów, czy sam prowadzisz pożal się boże
    >serwis komputerów?

    Po prostu irytują mnie głupie generalizacje i wnioskowanie od czapy.

    --
    \------------------------/

  • 46. Data: 2011-04-21 13:09:19
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >zasilacza OEM na allegro, a kupieniem komputera w sklepie, który ktoś
    >poskładał, zainstalował system i daje na niego gwarancję jako sprzedawca?

    Jeszcze raz i powoli:
    Po pierwsze - nie wiemy jak było dokładnie.
    Po drugie - nawet jeśli w tym wypadku faktycznie trafił się durny
    sprzedawca, nie ma ogólnej zasady "do zasilacza należy się przewód, bo
    tak".
    I tyle.

    --
    \------------------------/

  • 47. Data: 2011-04-21 13:15:24
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 21/04/2011 14:09, Mariusz Kruk wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "Kamil"
    >
    > Jeszcze raz i powoli:
    > Po pierwsze - nie wiemy jak było dokładnie.

    "zamawiając nowy komputer w sklepie komputerowym"

    Zamawiając nowy komputer, nie "zamawiająć części OEM w sklepie
    komputerowym". Całej grupie wystarczy raz napisać, tobie potrzeba
    rysunków poglądowych zdaje się.

    > Po drugie - nawet jeśli w tym wypadku faktycznie trafił się durny
    > sprzedawca, nie ma ogólnej zasady "do zasilacza należy się przewód, bo
    > tak".

    Być może i "nie ma ogólnej zasady" w sklepach, w których ty sprzęt
    kupujesz. Ja jeszcze nigdy nie musiałem dopłacać za przewody zasilające
    do telewizorów, wzmacniaczy, zasilacyz do komórek i routerów ani kabel
    zasilający do komputera.

    Jeśli ty musisz, zmień po prostu sklep.

    Kamil

  • 48. Data: 2011-04-21 13:18:49
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 21/04/2011 14:07, Mariusz Kruk wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "Kamil"
    >
    > Po prostu irytują mnie głupie generalizacje i wnioskowanie od czapy.

    LOL. :D

    Generalizacja:

    >nie ma ogólnej zasady "do zasilacza należy się przewód, bo
    >tak".

    Wnioskowanie z czapy:

    >"A może było tak, że "weźmy ten, bo tańszy". A potem pretensje do
    >sprzedawcy."

    >"_mogło_ być tak, że przyszła pani Ziuta z listą komponentów od
    >"kolegi z pracy"."

    Nie pogrążaj się więcej.

    Kamil

  • 49. Data: 2011-04-21 13:29:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-21 15:15, Kamil pisze:

> [...]
    > kupujesz. Ja jeszcze nigdy nie musiałem dopłacać za przewody zasilające
    > do telewizorów, wzmacniaczy, zasilacyz do komórek i routerów ani kabel

    Bez znajomości szczegółów, tak, jak Ci już kilkukrotnie pisali, nie
    można zbyt wiele powiedzieć, więc być może niepotrzebnie robisz za
    "obrońcę uciśnionych" ;)

    Być może klientka chciała samą "skorupę" - bez myszy, klawiatury - i bez
    kabla. Tego nie wiadomo. Wiele osób tak kupuje, wyrzucając stary i na
    jego miejsce kładąc nowy.

    Przykładowo: drukarki z zasady "od zawsze" były sprzedawane bez kabla
    Centronics.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 50. Data: 2011-04-21 14:37:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-21 14:23, Leszek K. pisze:
    > W końcu jakaś sensowna opinia. Najprawdopodobniej sprzedawca zapomniał tego
    > kabla włożyć do pudła.. Producenci do zasilaczy dokładają kabel. Przy
    > wymianach zazwyczaj nikt się o to nie upomina. Jak ostatnio porządek u
    > siebie robiłem to 8 szt. znalazłem do niczego nie potrzebnych.
    >
    > P.S.
    > Chyba jednak animka ie jest trollem skoro potrafi (co prawda rzadko)
    > wykazać zdrowy rozsądek.

    A który troll Ci powiedział, że ja niby jestem trollem?
    Chyba pierwszy post na tej grupie napisałeś , bo Cię tu nie widziałam :D

    --
    animka