eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy taki obraz jest normalny? ekranowy - OTRe: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Date: Sat, 23 May 2009 13:30:01 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 44
    Message-ID: <gv8mnj$53n$1@inews.gazeta.pl>
    References: <guurra$s8q$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@s...googlegroups.com>
    <gv1rko$r57$1@inews.gazeta.pl> <gv2pup$3dl$1@inews.gazeta.pl>
    <gv4kg6$aam$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.0905221127350.532@quad>
    NNTP-Posting-Host: 18.57.classcom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1243078195 5239 195.150.57.18 (23 May 2009 11:29:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 May 2009 11:29:55 +0000 (UTC)
    X-User: ninikowy
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.0905221127350.532@quad>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (X11/20090318)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:808215
    [ ukryj nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news wrote:
    >> sklep chce z powrotem komputer z pięciokrotnie wymienionym ekranem i
    >> masą innych rzeczy?).
    > wKwestiiFormalnej - o ile wiem, są ograniczenia w wiązaniu korzystania
    > z gwarancji i konsumenckiej niezgodności z umową lub rękojmi.
    > Powód: wymieniony w naprawie gwarancyjnej ekran to nie jest *ten* ekran
    > który sprzedał sprzedawca (więc nie ma podstaw, aby za niego odpowiadał).

    Tylko wada dotyczy wszystkich ekranów tego typu. Czy to wymienisz raz czy
    sto razy zobaczysz owe paski. Nie wiem czy problem wobec tego jest w ogóle
    w ekranie, czy np w płycie głównej, albo w ogóle połączeniu tychże części.


    > Oczywiście jak wystąpi *inna* wada sprzętu (niż w tym co wymieniono na
    > gwarancji) to inna sprawa, tamto sprzedawca sprzedał i niech się martwi.

    Ja tam mogę iść w zaparte i choćby mi wymienili cały komputer i miał ten
    sam efekt, to jednak wydałem pieniądze u sprzedawcy będąc zapewnionym o
    tym, że ekran będzie dobry, a nie jest.


    >> Tyle, że jakiś mądrala sprzedawał ten komputer jako taki z ekranem
    >> PVA, nawet dzwoniłem i się upewniałem i święcie przekonywali do tego,
    >> że taki jest. A jest TN, dodatkowo wyjątkowo parszywy i z efektem jak
    >> widać. Jak powiedziałem że mam ekran w paski to mi nawet
    >> odpowiedzieli, że "polskie normy itd..", a ja im na to, czy potrafią
    >> udowodnić, że ten ekran jest typu, którego nie jest.
    > IMVHO ten argument traci na sile właśnie przez to, że zamiast zażądać
    > zwrotu bezpośrednio po otrzymaniu ("nie to co zamawiałem") zaakceptowałeś
    > ten stan :(

    To nie jest prawdą - mam na to dwa lata by domagać się zodności towaru z
    umową. Dodatkowo ekran nie jest rzeczą przy której patrząc ot tak możesz
    ustalić typ jego - o innym typie to ja się dowiedziałęm przy którejś
    wymianie jak już znałem na pamięć s/n części i szukałem informacji o niej.
    Wtedy jasne zrobiło się to, że kupiłem nie to co było specyfikowane.


    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564
    /| \ http://dominik.net.pl
    ~^~ ^~ /_|__\~^~ ~^~
    ~^~^ ~ '======' ~^ ~^~

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: