  • Data: 2014-03-06 16:29:50
    Temat: Re: Czy nie tęsknicie do "złotego weku" programowania?
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 16:03:13 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:

    > Chodzi mi o czasy, kiedy było możliwe, żeby kilku
    > pasjonatów z wizją miało szansę samodzielnie
    > stworzyć aplikację, która okazałaby się hitem
    > na skalę światową i przyniosła im sławę i fortunę.

    Takie rzeczy dzieją się cały czas, więc zgodnie z tą definicją złoty wiek
    programowania nadal trwa.

    > Czy dzisiaj coś podobnego ma rację bytu w jakiejkolwiek
    > gałęzi programowania?

    Tak, co więcej, właśnie w ten sposób powstają też nowe gałęzie.

    > czy może te czasy
    > minęły już bezpowrotnie i przedstawiciele tej
    > profesji nigdy już nie będą twórcami z prawdziwego
    > zdarzenia, artystami, a jedynie rzemieślnikami?

    Rzemieślnicy byli zawsze, podobnie jak twórcy z prawdziwego zdarzenia. Nic się nie
    zmieniło.

    > Jeszcze ciekawsze pytanie: co takiego musiałby
    > napisać, żeby np. dostać telefon od Google
    > z jakąś wielomilionową ofertą?

    Sprytnie to sobie wymyśliłeś. My Ci powiemy co trzeba napisać, a potem Ty dostaniesz
    telefon? Na szczęście jesteśmy czujni i nie damy się tak łatwo wyrolować.

    A na poważnie - wilomilionowe oferty nie dostaje się za genialne oprogramowanie,
    tylko za zdobyty już rynek i jego dalszy potencjał. Poczytaj dlaczego Facebook
    właśnie kupił WhatsApp za 16 miliardów (nie milionów) $. Genialny program to możesz
    pokazać rodzicom a nie przy telefonie czekać. ;-)

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com