  • Data: 2014-03-07 09:55:26
    Temat: Re: Czy nie tęsknicie do "złotego weku" programowania?
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 17:16:50 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:

    > Ciekawiło mnie chociażby to, czy jest to w ogóle możliwe
    > jeśli weźmie się pod uwagę złożoność dzisiejszych
    > aplikacji. Odwołajmy się znów do mojego przykładu
    > z grami. 20 lat temu Doom i Doom 2 zostały napisane
    > praktycznie w całości przez Carmacka i Romero
    > i był to chyba ostatni moment, kiedy można było
    > w kilkuosobowym gronie dokonać przełomu w tej
    > dziedzinie.

    Właśnie - w *TEJ* dziedzinie.

    > Obecnie poprzeczka jest zawieszona
    > tak wysoko, że żaden człowiek nie jest w stanie
    > samodzielnie napisać gry

    Właśnie - *GRY*.

    Z tego wniosek, że jednoosobowe przełomy należy robić w *NOWYCH* dziedzinach a nie w
    starych, które są już nasycone. Ford zrobił przełom produkując samochód a nie lepszą
    dorożkę.

    > lub programu przystającego
    > do dzisiejszych standardów.

    Więc trzeba tworzyć nowe standardy a nie przystawać do istniejących.

    "You will never become a leader if you follow everybody else."

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com