    From: slawek7 <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy można zarejestrować działania komputera podczas pracy?
    Date: Tue, 24 Aug 2010 20:59:13 -0700 (PDT)

    Ad1. Nie ta sytuacja dotyczy też plików dwg, pdfów.
    Ad2. Nie, drukarka jest lokalna. Z tym problemem spotkałem się na
    dwóch komputerach, w domu i w pracy. Różnica jest tylko taka że w
    pracy, mam też zainstalowana drukarę sieciową, ale nie jako
    udostępniona przez inny komputer, tylko takie które są podłączone
    poprzez Ethernet.
    Ad3. Tak bo w domu nie jestem podłaczony do żadnej sieci, a problem
    też jest taki sam, czyli czekanie niewadomo na co i ile?

    Leszek napisał że klepsydra oznacza że komputer myśli. Zgadzam się
    chcoć własnie chciałbym poznać, nad czym on tak myśli? Czy jest sposób
    aby dowiedzieć się nad czym on tak sobie duma?