  • 1. Data: 2010-08-24 02:23:27
    Temat: Re: Czy można zarejestrować działania komputera podczas pracy?
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 03:25:50 -0700 (PDT), slawek7 napisał(a):

    > ...Pokazuje się klepsydra i tak to trwa jakiś czas...

    Ikona klepsydry oznacza, że komputer myśli ;)

  • 2. Data: 2010-08-24 10:25:50
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześć.
    CZy jest możliwe zbadanie co komputer robi w danej chwili, czy jest
    jakiś program rejestrujący jego pracę?
    Chodzi mi o taką rzecz, że mój PC jak klikam 2x na plik np Worda to
    coś robi lecz nie za bardzo wiem co?
    Pokazuje się klepsydra i tak to trwa jakiś czas, czasami się uruchomi
    word i pojawi dokument, a czasami nie, klepsydra zniknie i tak jakbym
    w ogóle nie próbował otwierać dokumentu, a zdarza się też tak, że
    dopiero po jakims długim czasie po zniknieciu klespsydry otwiera się
    dokument.

    Spotkał sie z Was z czymś takim, a sprzęt to Intel core 2 quad.

  • 3. Data: 2010-08-24 12:06:02
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 03:25:50 -0700 (PDT), slawek7 napisał(a):

    > CZy jest możliwe zbadanie co komputer robi w danej chwili, czy jest
    > jakiś program rejestrujący jego pracę?

    Process Monitor

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 4. Data: 2010-08-24 18:40:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "slawek7" napisał:

> [...]
    > w ogóle nie próbował otwierać dokumentu, a zdarza się też tak, że
    > dopiero po jakims długim czasie po zniknieciu klespsydry otwiera się

    1. Czy dotyczy to tylko plików MS-Word?
    2. Czy masz w systemie ustawioną jako domyślną drukarkę udostępnianą przez
    inny komputer z Windows?
    3. Czy taka sytuacja zdarza się również, gdy jesteś odłączony od sieci
    lokalnej?

    Spotkał sie z Was z czymś takim

    Tak, dwukrotnie, za każdym razem problem był z plikami MS-Word, z tym, że te
    pliki w końcu zawsze się otwierały - trwało to kilka minut. W pierwszym
    przypadku pomogło odinstalowanie drukarki udostępnionej przez inny komputer
    i zainstalowanie jej ponownie, w drugim przypadku pomagało tylko wyłączenie
    interfejsu sieciowego. Przyczyna nieznana.

    JoteR

  • 5. Data: 2010-08-25 03:59:13
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Ad1. Nie ta sytuacja dotyczy też plików dwg, pdfów.
    Ad2. Nie, drukarka jest lokalna. Z tym problemem spotkałem się na
    dwóch komputerach, w domu i w pracy. Różnica jest tylko taka że w
    pracy, mam też zainstalowana drukarę sieciową, ale nie jako
    udostępniona przez inny komputer, tylko takie które są podłączone
    poprzez Ethernet.
    Ad3. Tak bo w domu nie jestem podłaczony do żadnej sieci, a problem
    też jest taki sam, czyli czekanie niewadomo na co i ile?

    Leszek napisał że klepsydra oznacza że komputer myśli. Zgadzam się
    chcoć własnie chciałbym poznać, nad czym on tak myśli? Czy jest sposób
    aby dowiedzieć się nad czym on tak sobie duma?

  • 6. Data: 2010-08-25 05:42:25
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 03:25:50 -0700 (PDT), slawek7 <s...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >dokument.
    >
    >Spotkał sie z Was z czymś takim, a sprzęt to Intel core 2 quad.
    Komputer podłączony do sieci? Bo jeżeli tak zrób taki eksperyment:
    wyłącz sieć, tj. wyjmij kabelek od sieci, wyłącz kompletnie BT, lub
    nienawiązuj połączenia przez modem/telefon. Jeżeli drukarka domyślna
    też idzie po sieci, to ustaw na domyślną taką, która jest lokalnie,
    albo jakąś wirtualną (byle nie sieciową). Teraz uruchamiaj Worda i
    patrz, czy dalej masz zwisy czy też jest lepiej.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 7. Data: 2010-08-25 16:24:25
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Tue, 24 Aug 2010 03:25:50 -0700 (PDT), slawek7 wrote:

    > Chodzi mi o taką rzecz, że mój PC jak klikam 2x na plik np Worda to
    > coś robi lecz nie za bardzo wiem co?

    Wystarczy duży plik, wolny komputer lub mała ilość RAMu.

    > word i pojawi dokument, a czasami nie, klepsydra zniknie i tak jakbym
    > w ogóle nie próbował otwierać dokumentu, a zdarza się też tak, że

    Antywirus ?
    Wirus ?

    --
    Mar.

  • 8. Data: 2010-08-28 11:27:05
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 24.08.2010 12:25, slawek7 pisze:
    > CZy jest możliwe zbadanie co komputer robi w danej chwili, czy jest
    > jakiś program rejestrujący jego pracę?

    http:/www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    W skrócie: jest możliwe, ale jak zobaczysz rejestr pracy, to
    zrezygnujesz z prób rozgryzienia tego.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./