  • Data: 2010-05-04 20:25:18
    Temat: Re: Czy możliwy SWAP?
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-04 13:10, =Marcos= pisze:

    > Jeśli auto jest w miarę zwykłe to bardziej opłaca się sprzedać to auto i
    > kupić drugie z dużym silnikiem (czas, koszty, potencjalne problemy
    > trudne do wykrycia). Jeśli masz tam system nagłośnienia za 10kzł i
    > niedemontowalny tuning za kolejne 10kzł, to może się zacząć opłacać swap...

    Jak ja na to patrzę: Auto znam od nowości, kupione w salonie w RP.
    Wiem kto, co, ile razy i z kim w tym aucie robił ;). Wiem co było
    malowane ile razy i dlaczego itp, Wiem gdzie było serwisowane.
    Wiem, że na gwarancji wymienili turbinę. I tym podobne bla bla bla..

    E90-335d pojawił się dopiero w marcu 2006. Choćby nie wiadomo co robić,
    nie dostanie się E90 z tym silnikiem w cenie poniżej 90kpln.

    Nikt nie da mi za te moje E90 kwoty większej niż 50000 PLN takie są
    realia. Wiem, że pomiędzy czerwcem 2005 a marcem 2006 jest 9 miesięcy
    różnicy. Więc należy dołożyć 40000 PLN aby zamienić te E90 320d na 335d.
    Kupując używane auto o nieznanym pochodzeniu ryzykuje się, że auto
    będzie miało 300kkm przejechane i będzie oczywiście "1. właściciel,
    niepalący, nic nie stuka nic nie puka nie wymaga wkładu finansowego".

    Wydaje mi się, że taki swap i tak może się opłacić.

    pozdrawiam
    oklejone C63 2009 20kkm GDA****
    oklejone 535d 2007 55kkm PO*****