  • Data: 2017-07-08 00:09:40
    Temat: Re: Czy mi się przyśniło, czy były kiedyś takie bateryjki?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnolvtk8.g00.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
> [...]

    Oj, ja do dziś używam mikrofonu :)

    > Instagrama by nie było, ale realizacja czegoś podobnego do Usenetu
    > przy dostępności wyłącznie techniki próżniowo-magnetycznej wydaje
    > mi się całkiem realna.

    Wydaje mi się, że to można było zrobić już przed wojną!
    Oczywiście, z pewnymi ograniczeniami wynikłymi z "technologii", ale...
    Telex. Łączę się na specjalny, grupowy numer, np. do 10 abonentów, kto ma
    coś do powiedzenia, palcuje, jakąś kilkudziesięcioznakową pamięć
    przekaźnikową na centrali można by zrobić, by zbuforować wypowiedź, trzeba
    by się oszczędzać, ale, przy pewnej dyscyplinie, dało by się nawet prosty
    czat zrobić...

    Czy o czymś takim myślałeś?
    Bo nie wspominam o przypadkowych "czatach" telefonicznych, jak wybierak
    wisiał w polu i abonenci masowo na to wpadali, słysząc się wzajemnie :)

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.