  • 1. Data: 2010-09-28 12:47:28
    Temat: Czy ladowarka pobiera prad?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Czy ładowarki podłączone do gniazdka
    ale bez podłączonego do nich urządzenia ładowanego
    pobierają jakąś moc?
    Teoretycznie, skoro nie ma przpływu prądu to niby nie...
    Ale ja jestem tylko laikiem... :-)
    Pomijam wszelkie prady upływu lub pobór E<0,5kWh/dobę

  • 2. Data: 2010-09-28 12:53:47
    Temat: Re: Czy ladowarka pobiera prad?
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Czy ładowarki podłączone do gniazdka
    > ale bez podłączonego do nich urządzenia ładowanego
    > pobierają jakąś moc?

    Oczywiście, że pobierają. Pomacaj taką ładowarkę. Jak będzie ciepła to
    pobiera zapewne kilka watów. Jak będzie zimna to mniej niż 1W.

    Paweł

  • 3. Data: 2010-09-28 13:03:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    P napisało:

    > Pomijam wszelkie prady upływu lub pobór E<0,5kWh/dobę

    Gdyby pobierała energię równą 0,5 kWh/dobę, to by się
    najprawdopodobniej zapaliła lub stopiła jej obudowa.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2010-09-28 13:10:11
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > Pomijam wszelkie prady upływu lub pobór E<0,5kWh/dobę
    Czyli mniej niż 6zł/miesiąc, to się nie opłaca wyłączać? :) A jeśli to pomnożyć
    przez liczbę użytkowników (i różnych ładowarek) to wyszło by sporo.

    Oczywiście ładowarka pobiera prąd, powiem więcej ma sprawność wtedy 0%.
    Ale jeśli jest to 1 czy 3W to wydaje się niebyt dużo.
    Ja tam odłączam.

    Mam wrażenie, że takie wiecznie włączone ładowarki to mają użykownicy telefonów,
    które trzeba często ładować. Ja jak ładuję raz na tydzień lub mniej to mam czas,
    aby schować ładowarkę na swoje miejsce.

    Oczywiście wszystko w odniesieniu do ładowarki telefonów. Wątkotwórca nie
    sprecyzował.
    EM

  • 5. Data: 2010-09-28 13:14:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello P,

> [...]
    > Ale ja jestem tylko laikiem... :-)
    > Pomijam wszelkie prady upływu lub pobór E<0,5kWh/dobę

    Pobierają poniżej 0.5kWh/dobę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2010-09-28 13:27:59
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Paweł wrote:

    > Oczywiście, że pobierają. Pomacaj taką ładowarkę. Jak będzie ciepła to
    > pobiera zapewne kilka watów. Jak będzie zimna to mniej niż 1W.

    rozumując Twoim tokiem myslenia, wszytsko co podłaczone do prądu i jest
    zimne pobiera mnij niz 1 wat a to co jest ciepłe pobiera wiecej niż 1 wat ?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2010-09-28 14:13:51
    Od: BearBag <c...@g...com>

    przeciez taka ładowarka bez obciążenia bierze dużo mniej niz 0.1W

  • 8. Data: 2010-09-28 14:35:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    > rozumując Twoim tokiem myslenia, wszytsko co podłaczone do prądu
    > i jest zimne pobiera mnij niz 1 wat a to co jest ciepłe pobiera
    > wiecej niż 1 wat ?

    Mniej wiecej tak wlasnie jest, z naciskiem na "mniej wiecej" :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-09-28 15:05:26
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    VSS <v...@g...pl> napisał(a):

    > rozumując Twoim tokiem myslenia, wszytsko co podłaczone do prądu i jest
    > zimne pobiera mnij niz 1 wat a to co jest ciepłe pobiera wiecej niż 1 wat ?

    Nie nadążyłeś za tokiem rozumowania Pawła.

    Coś wielkości ładowarki...jak będzie zimne to mniej niż 1W

  • 10. Data: 2010-09-28 18:50:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello BearBag,

    > przeciez taka ładowarka bez obciążenia bierze dużo mniej niz 0.1W

    Taka to znaczy jaka? Stara Nokii na blaszanym transformatorze, która
    nie musi spełniać żadnych norm czy nowoczesna, spełniająca aktualną
    normę (<0.5W) a może taka, która spełnia juz normę, która będzie
    obowiązywać za parę lat (<50mW)?

    Są różne ładowarki i mają różny pobór energii przy pracy jałowej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl