    From: "EM" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy ladowarka pobiera prad?
    Date: Tue, 28 Sep 2010 15:10:11 +0200

    > Pomijam wszelkie prady upływu lub pobór E<0,5kWh/dobę
    Czyli mniej niż 6zł/miesiąc, to się nie opłaca wyłączać? :) A jeśli to pomnożyć
    przez liczbę użytkowników (i różnych ładowarek) to wyszło by sporo.

    Oczywiście ładowarka pobiera prąd, powiem więcej ma sprawność wtedy 0%.
    Ale jeśli jest to 1 czy 3W to wydaje się niebyt dużo.
    Ja tam odłączam.

    Mam wrażenie, że takie wiecznie włączone ładowarki to mają użykownicy telefonów,
    które trzeba często ładować. Ja jak ładuję raz na tydzień lub mniej to mam czas,
    aby schować ładowarkę na swoje miejsce.

    Oczywiście wszystko w odniesieniu do ładowarki telefonów. Wątkotwórca nie
    sprecyzował.
    EM